اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

استخر سر پوشیده شهرستان ایجرود افتتاح می‏‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر استخر سر پوشیده شهرستان ایجرود بهره‌برداری می‌رسد.

استخر سر پوشیده شهرستان ایجرود افتتاح می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در بازدید استاندار زنجان از پروژه‏‌های شهرستان ایجرود اظهار داشت: پروژه احداث استخر سر پوشیده در شهرستان ایجرود از مصوبات دور نخست سفرهای رئیس جمهور و هیئت همراه است که متاسفانه به دلیل عملکرد نا مناسب پیمانکار دو سال است به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‏های 88 و 89 به منظور احداث استخر سر پوشیده با محدودیت‏های اعتباری مواجه شدیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 600 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ایرادات خاصی برای پروژه استخر سر پوشیده گرفته شده بود، ادامه داد: در مجموع این ایرادها در طول 45 روز برطرف شدند.

وی با اشاره به اینکه استخر سر پوشیده شهرستان ایجرود در 12 یا 22 بهمن ماه سال جاری بهره‏‌برداری ‌رداری می‌رسد، اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول