اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر:

استخر سرپوشیده اوقاف ملایر تیرماه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از افتتاح استخر سرپوشیده اوقاف و امور خیریه ملایر در تیر ماه سال جاری خبر داد.

استخر سرپوشیده اوقاف ملایر تیرماه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در مراسم بازدید از استخر سرپوشیده اوقاف و امور خیریه ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 8 هزار متر احداث شده است و در حال حاضر 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است عملیات ساخت این استخر شروع شده است، گفت: ساخت این پروژه در چند سال گذشته با روند کندی پیش رفته بود که طی دو سال گذشته با همت و تلاش‌های صورت گرفته مجدد عملیات ساخت آن با سرعت و کار مضاعف شروع شد و امروز به این پیشرفت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان این که تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان به جز هزینه زمین برای ساخت خود مجموعه هزینه شده است، تصریح کرد: تمام هزینه‌های ساخت این استخر از موقوفه مرحوم سیف‌الدوله بوده است.

وی ابراز داشت: این مجموعه شامل استخر شنای بزرگسالان، کودکان، حمام سنتی، سونا، جکوزی، سالن‌های تیراندازی، کافی شاپ، سالن بدنسازی و... است. مشکل تأمین گاز و برق این مجموعه نیز با همکاری این شرکت‌های خدمات‌رسان و پیگیری فرماندار ملایر حل شده است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه تقریباً کار ساخت این مجموعه تمام شده است، گفت: مقداری از کاشی‌کاری‌ها و کارهای جزئی این مجموعه باقی مانده که طبق قول پیمانکار تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد و با حضور مسئولان کشوری از سازمان اوقاف در تیر ماه همراه با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده است، گفت: سعی شده تا از مصالح ساخت داخلی برای این مجموعه به کار گرفته شود.

وی افزود: این مجموعه می‌تواند برای تعدادی نیز اشتغالزایی داشته باشد و امیدواریم با ساخت مجموعه‌های بیشتر در راستای رفع بیکاری و اشتغال برای جوانان گام‌های بهتری برداریم.

حجت الاسلام زین‌العابدینی تصریح کرد: در راستای احترام به نظرات مردم شهرستان انتخاب نام این مجموعه به مردم واگذار شده است و این کار به صورت مسابقه پیامکی برگزارشده تا مردم با انتخاب بهترین نام برای این مجموعه ما را در انجام وظایفمان بهتر یاری کنند.

وی افزود: مردم شهرستان می‌توانند نام‌های انتخابی خود را به صورت پیامکی تا 10خردادماه به شماره پیامک 100001148111 بفرستند و به بهترین نام که برای این مجموعه انتخاب شود در روز افتتاحیه جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول