اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایق‌رانی استان اصفهان:

تحویل رسمی استخر ساحل بعد از رفع مشکلات استخر انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایق‌رانی استان اصفهان گفت: تحویل شفاهی استخر ساحل به هیئت قایق‌رانی انجام شده اما تحویل رسمی زمانی صورت می‌گیرد که مشکلاتی که در استخر وجود داشته حل شود.

تحویل رسمی استخر ساحل بعد از رفع مشکلات استخر انجام می‌شود

هادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استخر ساحل مشکلاتی از نظر برخی استانداردها داشت که سال گذشته تحویل گرفتن استخر را منوط به برطرف شدن آنها کرده بودیم اما در نهایت اقدامی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه طبق زمان‌بندی انجام شده استخر ساحل از هفته نخست اردیبهشت در اختیار هیئت قایق‌رانی قرار می‌گیرد، افزود: قرار شده پیش از تحویل رسمی، مشکلاتی را که وجود داشت توسط هیئت قایق‌رانی برطرف شود.

دبیر هیئت قایق‌رانی استان اصفهان ادامه داد: برطرف شدن تیزی برخی از سرامیک‌های کف استخر، در ورودی و در پیشخوان و هم‌چنین خرید تانک آب 20 هزار لیتری اقداماتی بود که در استخر ساحل انجام شد.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه جدید هیئت در اردیبهشت‌ماه سال جاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد می‌شود، تصریح کرد: تفاهم‌نامه سال 90 یک چهارم سال‌های گذشته بود و حدود 80 درصد آن نیز به مرحله اجرایی رسید.

قاضی‌عسگر در پایان به انتخاب نایب رئیس جدید بانوان هیئت اشاره کرد و بیان داشت: الهه عمرو که از جمله ملی‌پوشان اصفهان بوده و سابقه زیادی در رشته قایق‌رانی دارد، به عنوان نایب رئیس جدید هیئت معرفی و ابلاغ وی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان صادر شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول