اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 9 ماه تعطیلی

تنها استخر شنای سرپوشیده مهریز هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان مهریز گفت: پس از گذشت 9 ماه از تعطیلی تنها استخر سرپوشیده مهریز، عملیات تعمیر آن رو به اتمام است و استخر هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

تنها استخر شنای سرپوشیده مهریز هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

داود فتح‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز از روزهای پایانی عملیات تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده صدف این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: گذشت زمان باعث شده بود تا سقف این استخر دچار زنگ‌زدگی شدید شود به همین دلیل برای جلوگیری از مشکلات ناشی از این امر مجبور به تعطیلی و تعمیر و بازسازی استخر شدیم.

وی عنوان کرد: در این زمینه شکایاتی مبنی بر ریزش زنگ‌زدگی‌های سقف سالن به کف استخر مطرح شد که موجب آسیب‌دیدگی پای عده‌ای از شناگران شده بود.

فتح‌آبادی با بیان اینکه 15 سال از افتتاح این استخر می‌گذرد، تصریح کرد: طی بازدید کارشناسان بهداشت از این استخر، زنگ‌زدگی اسکلت فلزی استخر همچنین ریزش پشم شیشه به داخل آب که سرطان‌زاست، تایید شد و باعث شد تا آب استخر آلوده و غیرقابل استفاده اعلام و استخر به تعطیلی کشیده شود.

وی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان مهریز برای صبر و شکیبایی در راه‌اندازی این استخر با بیان اینکه راه‌اندازی این استخر دغدغه فرماندار و مسئولان جامعه ورزش شهرستان نیز هست، اضافه کرد: تعویض سقف استخر در ابتدای عملیات مرمت و تعمیر در نظر گرفته شده بود که در ادامه تعمیر سیستم آب، تصفیه، نور، لوله کشی و تعویض لوله‌های فرسوده دوش‌ها و فاضلاب دوش‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کاشی‌های فرسوده نیز در دستور کار قرار گرفت که اجرا یا در دست تکمیل است.

فتح‌آبادی خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی این استخر، زمینه ایجاد استخری استاندارد را در شهرستان مهریز فراهم می‌کند.

وی همچنین قول مساعد برای راه‌اندازی سونا و جکوزی برای این استخر داد و افزود: با عنایت فرماندار شهرستان و مسئولان استان، امیدواریم عملیات احداث سونا و جکوزی نیز برای تنها استخر شنای سرپوشیده شهرستان مهریز در سال جاری انجام شود.

فتح‌آبادی گفت: برای اینکه سقفی که احداث خواهد شد از بازده و طول عمر مناسبی برخوردار باشد، به همراه همکاران و کارشناسان مربوطه از استخرهای سطح استان نیز بازدید کردیم.

به گزارش فارس، علاوه بر اینکه این استخر روزانه بیش از 100 نفر علاقمند به این ورزش را به خود جذب می‌کرد، بیش از 600 دانش‌آموز مهریزی نیز در سال تحصیلی جاری باید با شرکت در طرح ملی سباح، آموزش شنا می‌دیدند.

این استخر از سال 1375 در فضایی به وسعت یک‌هزار و 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول