اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چندین ماه تعطیلی

تنها استخر روباز هفتکل بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای هفتکل از بازگشایی استخر شنای روباز این شهرستان پس از چند ماه تعطیلی خبر داد.

تنها استخر روباز هفتکل بازگشایی شد

داریوش لرکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: سیستم تصفیه‌خانه و موتورخانه استخر در سال‌های گذشته درست نگهداری نشده بود از این رو دچار مشکل شد که از چندی پیش کار تعمیر تجهیزات آن آغاز شد.

وی افزود: علاوه بر تصفیه‌خانه و موتورخانه، محوطه استخر نیز نیاز به ترمیم و بازسازی داشت که با تلاش اداره ورزش و جوانان هفتکل این کار به سرعت انجام و استخر آماده و بازگشایی شد.

لرکی با بیان این مطلب که هفتکل جزو معدود شهرهایی است که استخر روباز دارد، اضافه کرد: همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان، این استخر آغاز به کار می‌کند و تا پایان تعطیلات آماده خدمات دهی به مراجعان است.

وی استفاده از استخر را برای عموم مردم آزاد و بدون مانع دانست و گفت: با توجه به فصل تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها و کمبود امکانات تفریحی در شهرستان هفتکل، استخر بیشتر مورد استقبال جوانان و نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت شنای هفتکل افزود: ورزش شنا و استفاده از استخر یکی از راه‌های پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان است که علاوه بر آن، سبب شادابی روح و جسم می‌شود.

وی درباره سابقه فعالیت استخر آزادی هفتکل گفت: این استخر در زمان حضور شرکت نفت در این منطقه در سال‌های قبل از انقلاب ساخته شده و همه ساله در فصل بهار، تابستان و اوایل فصل پاییز مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول