اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان:

استادیوم سرخه مصوبه‏ رسمی ندارد/ استخر سرخه اقتصادی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح شده درمورد احداث استادیوم سرخه گفت: استادیوم سرخه مصوبه‏ رسمی‏ ندارد و کسی نیز برای بازگشایی استخر این شهر، حتی به صورت رایگان متقاضی نیست.

استادیوم سرخه مصوبه‏ رسمی ندارد/ استخر سرخه اقتصادی نیست

همت هادیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، به برخی ادعاهایی که از سوی عده‏ای از ناآشنایان به ورزش استان سمنان مطرح شده و در آن اداره‏کل ورزش استان را در زمینه عمل نکردن به تعهداتش در قبال احداث استادیوم سرخه و باز نگه‌داشتن استخر این شهر بازخواست می‏کرد، پاسخ‏های روشنی دارد.

وی در این زمینه اظهار داشت: هیچ مصوبه رسمی‏ای برای احداث استادیوم ورزشی در شهر سرخه به اداره‏کل ورزش و جوانان استان سمنان ارسال نشده است و فقط قولی شفاهی در این خصوص داده شده بود که در صورت وجود اعتبار و تأمین زیرساخت‏های لازم، این ورزشگاه ساخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: متأسفانه مشکل ما در عرصه ورزش این است که در بسیاری از مواقع توجیه فنی و اقتصادی اجرای طرح‏ها را در نظر نمی‏گیریم.

هادیان ادامه داد: به طور یقین، احداث استادیوم ورزشی با آن همه هزینه‏ای که به همراه خواهد داشت، در شهرهای زیر 15 هزار نفر جمعیت نظیر سرخه به هیچ وجه توجیه فنی و اقتصادی ندارد.

وی تصریح کرد: بدون شک، هر پیمانکاری که در این عرصه وارد عمل شود و بخواهد پروژه را تحویل بگیرد، از نظر اقتصادی ضرر خواهد کرد.

استخر سرخه اقتصادی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هم‌چنین با اشاره به تعطیلی استخر شهر سرخه گفت: براساس قوانین ابلاغی، تصریح شده که اماکن ورزشی باید به بخش خصوصی واگذار شود و نگه‌داری استخر سرخه برای هیچ سرمایه‏گذاری توجیه اقتصادی ندارد.

هادیان بیان کرد: هیچ‏ یک از پیمانکارانی که در مراحل تحویل استخر سرخه برنده می‏شوند، پس از مدتی حاضر به ادامه کار نیستند و حتی می‏گویند خسارت‏ها و زیان‏های وارد شده را جبران می‏کنیم و استخر را هر چه زودتر تحویل می‏دهیم.

وی افزود: استخرداری کار بسیار سختی است و تنها نگه‌داری استخر سرخه ماهانه بیش از 100 میلیون ریال هزینه دارد و با توجه به جمعیتی که از این استخر استقبال و استفاده می‏کنند، این هزینه‏ها در بسیاری از موارد جبران نمی‏شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه نگه‌داری تأسیسات استخر کاری بسیار دشوار و پرهزینه است، گفت: اداره‏کل ورزش و جوانان استان سمنان حتی حاضر است این استخر را به طور رایگان در اختیار سرمایه‏گذاران قرار دهد اما هیچ متقاضی‏ای در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول