اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 45 روز تعطیلی

استخر شوشتر بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر از بازگشایی مجدد استخر این شهرستان از امروز خبر داد.

استخر شوشتر بازگشایی شد

خیبر حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: استخر سرپوشیده شوشتر از 45 روز پیش به دلیل مشکلاتی در بخش موتورخانه تعطیل شده بود که با رفع مشکلات آن این استخر از امروز مجددا به روی مردم باز شده است.

وی افزود: مشکلات موجود در این استخر در بخش‌های موتورخانه و تلمبه بود که با هزینه‌کرد اعتبارات تجهیز در این استخر برطرف شد.

این مقام مسئول وضعیت استخر شوشتر را استاندارد ارزیابی کرد و گفت: وضعیت این استخر از نظر بهداشتی و ... در شرایط استاندارد بوده و با نظر مثبت اداره بهداشت، این مکان بازگشایی شده است.

حسینوند با اشاره به نظارت دائمی اداره بهداشت بر استخر، افزود: همه موازین بهداشتی اعم از کارت بهداشت برای غواصان و الزامات بهداشتی برای محیط استخر فراهم شده است.

وی تاکید کرد: همشهریان می‌توانند از این استخر با خیال آسوده استفاده کنند و از امکانات موجود در این فضا بهره‌مند شوند زیرا نظارت بهداشت و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط بر این استخر اعمال می‌شود.

در شرایط کنونی استخر شوشتر تنها استخر موجود در شهرستان به شمار می‌آید و همه روزه بیش از یک‌هزار نفر از آن استفاده می‌کنند. این مکان هم‌اکنون توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول