اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی 91

استخر دانش‌آموزی زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان تاکید کرد: باید تا پایان سال مالی 91 استخر دانش‌آموزی مجموعه ورزشی شهرک کارمندان زنجان به بهره‌برداری برسد.

استخر دانش‌آموزی زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی آقاخانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان زنجان با اشاره به اینکه استخر دانش‌آموزی مجموعه ورزشی شهرک کارمندان در هفته معلم سال جاری کلنگ‌زنی شده است، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات استاندار این استخر باید تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث استخر دانش‌آموزی مجموعه ورزشی شهرک کارمندان زنجان بیش از 41 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، اضافه کرد: احداث دو سالن دیگر در زنجان و سرایداری و تعمیرات سالن ورزشی در شهرستان ابهر هر کدام به مبلغ 15 میلیون تومان از دیگر طرح‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه بیش از 600 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های مذکور در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: 116 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته است که 19 درصد از مجموع اعتبارات را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه‌ احداث استخر دانش‌آموزی مجموعه ورزشی شهرک کارمندان زنجان آغاز شده است، ادامه داد: تا دریافت اعتبارات جدید این پروژه را ادامه داده و متوقف نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول