اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مینوشهر:

مینوشهر از وجود یک استخر هم بی‌بهره است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان مینوشهر گفت: جوانان مینوشهر به دلیل نبود حتی یک استخر در منطقه‌ با وجود خطرات احتمالی در نهرها و رودخانه‌های کوچک شنا می‌کنند.

مینوشهر از وجود یک استخر هم بی‌بهره است

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به آغاز فصل گرما و نبود استخر در منطقه مینوشهر، اظهار کرد: به دلیل فقر امکانات رفاهی و آموزشی و نبود استخر در مینوشهر، بانوان متقاضی ورزش شنا به استخرهای موجود در آبادان و خرمشهر رفته و آقایان نیز به شنا در رودخانه اروند کوچک که به تازگی لایروبی شده مشغول می‌شوند.

وی افزود: متأسفانه با شروع فصل گرما همه ساله شاهد غرق شدن تعداد زیادی افراد در رودخانه‌ها هستیم که این امر برای مردم مینوشهر بسیار دردناک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مینوشهر تصریح کرد: به دلیل قرار داشتن مینوشهر در منطقه مرکزی منطقه آزاد اروند، بارها از مسئولان این سازمان خواستار رسیدگی به فقر امکانات رفاهی و تأسیس استخر برای ساکنان شده‌ اما تاکنون پیگیری جدی را شاهد نبوده‌ایم.

وی اضافه کرد: البته مسئولان این سازمان بنا به گفته خودشان برای ساخت استخر در مینوشهر فقط هزینه ساخت را به عهده می‌گیرند و از مردم متقاضی شهرستان مینوشهر برای بنای استخر خواهان زمین هستند.

پورعواد ضمن اشاره به بروز و انتقال بیماری‌های ناشی از شنا در نهرها و رودخانه‌ها، خاطر نشان کرد: عفونت پوستی، شوک دمائی، قارچ‌های کچلی، ایجاد پوسته روی بدن از جمله بیماری‌هایی است که در شنای انهار و رودخانه‌ها افراد به آن مبتلا می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال تابستانی بدون گزارش‌هایی حاکی از غرق شدن جوانان در رودخانه‌های منطقه داشته باشیم، اضافه کرد: در این منطقه به لحاظ گرمسیر بودن و نیز وجود رودخانه و انهار، میزان تلفات ناشی از غرق شدن بالا بوده و تنها با اندکی توجه و عنایت مسئولان به توسعه امکانات می‌توان از بروز حوادثی ناگوار جلوگیری کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول