اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

احداث استخر مجهز و استاندارد دانش‌آموزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث استخر مجهز و استاندارد دانش‌آموزی در دشتستان خبر داد.

احداث استخر مجهز و استاندارد دانش‌آموزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت در دولت نهم و دهم با تلاش مسئولان انجام شده و به ویژه با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد بهبود وضعیت هستیم.

وی افزود: تقویت معلمان و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در بهبود سطح کیفی تحصیل بسیار تاثیرگذار است و تلاش زیادی برای انجام این مهم انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان ضمن گرامیداشت مقام معلم، گوشه‌هایی از برنامه‌های خاص هفته معلم را یادآور شد و خاطر نشان کرد: برگزاری دو همایش فرهنگی ـ علمی در برازجان، پیاده‌روی فرهنگیان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین سرفصل‌های هفته معلم در دشتستان است.

اسدی تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان فرهنگی و دیدار از آنها، تجلیل از معلمین نمونه و معلمین بازنشسته و تقدیر از دانش‌آموزان نخبه در همایش‌های یاد شده نیز بخشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش دشتستان در هفته معلم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث استخر مجهز و استاندارد دانش‌آموزی دشتستان خبر داد و یادآور شد: این استخر در شهر برازجان احداث می‌شود و انتظار داریم با آموزش شنا برای محصلان این ورزش در بین دانش‌آموزان گسترش یابد.

اسدی گفت: افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) آبپخش نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است که با حضور مسئولان اجرا می‌شود.

وی از انتخاب 15 معلم دشتستان به عنوان نمونه استانی خبر داد و افزود: از 34 معلم نمونه استانی، 15 معلم از دشتستان و شهر برازجان هستند که افتخار بزرگی برای شهرستان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطر نشان کرد: برای رشد جایگاه معلمان از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول