اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

افتتاح استخر سرپوشیده دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استخر سرپوشیده دانشگاه زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح استخر سرپوشیده دانشگاه زنجان

جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از احداث استخر سر پوشیده دانشگاه زنجان خبر داد و اظهار کرد: در صورت آماده شدن برنامه‌ها، این استخر افتتاح می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه عملیات ساخت این استخر از سال 76 آغاز شده است، افزود: در سال جاری قول مساعد از سوی استانداری برای تکمیل این پروژه در دانشگاه زنجان گرفته شده است.

وی از آماده‌سازی زمین ورزشی و پیست دو و میدانی دانشگاه زنجان خبر داد و گفت:‌ در صورت اخذ اعتبارات لازم، این دو پروژه ورزشی نیز در سال جاری افتتاح می‌شوند.

 

*احداث خوابگاه دانشجویی پسران در دانشگاه زنجان

داودی با اشاره به افتتاح خوابگاه دانشجویی برای پسران در دانشگاه زنجان تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت 350 دانشجو را دارد.

وی با بیان اینکه برای احداث این مجموعه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این خوابگاه توسط بخش خصوصی در دانشگاه زنجان احداث می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از ساخت خوابگاه دانشجویی پسران با ظرفیت 350 نفر در این دانشگاه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار تومان احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص اعتبارات ویژه عمرانی به دانشگاه زنجان، پروژه‌های دانشگاه در سال جاری پیگیری می‌شود.

 

*اختصاص اعتبار موجب تسریع در روند پروژه‌های عمرانی می‌شود

داودی وضعیت طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم این پروژه‌ها در سال جاری اجرایی می‌شوند.

وی به برنامه‌های دانشگاه زنجان برای رفع مشکل کمبود خوابگاه اشاره کرد و افزود: احداث دو خوابگاه در دانشگاه در دست اجرا است که با بهره‌برداری از آن‌ها امکان اسکان 700 دانشجوی دیگر فراهم می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با تبیین وضعیت خوابگاه‌های در دست احداث دانشگاه زنجان‌، یادآور شد: این خوابگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در این دانشگاه احداث می‌شود.

وی از آمادگی دانشگاه زنجان برای اعطای زمین برای احداث دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: بسترهای لازم برای احداث خوابگاه و سوئیت دانشجویی در این دانشگاه فراهم شده است.

داودی ادامه داد: در سال جاری برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی دانشگاه زنجان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول