اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

درمیان استخر شنا ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان نبود استخر شنا را از مهم‌ترین مشکلات اجرای طرح سباح در شهرستان مرزی درمیان خواند.

درمیان استخر شنا ندارد

حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 31 درصد دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی به تعداد 390 دانش‌آموز برای فراگیری مهارت‌های شنا در طرح سباح به مرکز استان اعزام شدند.

وی مسافت طولانی، خطرات بالای جاده‌ای و نبود استخر شنا در مرکز شهرستان را از مهم‌ترین مشکلات اجرای طرح فوق در شهرستان برشمرد و ابراز امیدواری کرد: به همت مسئولان هرچه سریع‌تر عملیات احداث استخر شنای مرکز شهرستان پایان یافته و به بهره‌برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از شرکت بیش از یک‌هزار دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی شهرستان در طرح ملی طناورز خبر داد و افزود: طرح ملی طناورز همزمان با سراسر کشور از نیمه آبان ماه سال گذشته در تمام مدارس ابتدایی شهرستان آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است.

اژدری با بیان اینکه 150 نفر از دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی مدارس مرکز شهرستان در جشنواره طرح طناورز و مراسم اختتامیه این طرح شرکت کردند، اضافه کرد: برای اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح طناورز در مدارس شهرستان تجهیزاتی از قبیل لوح فشرده آموزشی، طناب و جزوه آموزشی به ارزش 500 هزار تومان تهیه و به مدارس ارسال شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به مشارکت بیش از 70 فرهنگی درمیان در برنامه‌های ورزشی ویژه گرامیداشت هفته مقام معلم شهرستان ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های والیبال، مینی فوتبال، شطرنج، دارت و تیراندازی برگزار شد.

وی کسب مقام سومی استان در رشته هندبال دختران مقطع ابتدایی را از جمله افتخارات ورزشی دانش‌آموزان این شهرستان در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: ورزش علاوه بر سلامت جسم و جان، نشاط  و پویایی مدارس را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول