اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین‌جمال در گفت‌وگو با فارس:

مسئولان استخرها از نکات ایمنی و بهداشتی غافل نشوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تمام استخرهای فعال در شهر قم را به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و برخورداری از ناجیان غریق مجرب ملزم کرد.

مسئولان استخرها از نکات ایمنی و بهداشتی غافل نشوند

مسعود حسین‌جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با افزایش گرمای هوا در شهر قم، استقبال مردم و شهروندان قمی از استخرهای شنا افزایش یافته است و با توجه به در پیش بودن فصل تابستان حضور مردم در استخرهای شنا بیشتر هم خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استخرهای شنا ملزم به ارائه بهترین خدمات به شناگران هستند تصریح کرد: برای جلوگیری از بیماری‌ها و همچنین رضایت مردم در استفاده از استخرها، با متخلفین بهداشتی برخورد خواهد شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری همایش مدیران استخرهای شنای قم برای هماهنگی استقبال از شهروندان در ایام تابستان خبر داد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش توجه ویژه به بهداشت استخرهای شنا است.

حسین‌‌جمال تاکید کرد: این همایش همه ساله با هدف هماهنگی بین مدیران استخرهای شنا در سطح استان قم برگزار می‌شود تا تمهیدات لازم برای پذیرایی از تمام شهروندان علاقه‌مند به رشته ورزشی شنا در ایام تابستان اتخاذ شود.

وی عنوان داشت: برای اینکه استخرهای استان با شرایطی مطلوب از مردم علاقه‌مند به رشته شنا میزبانی کنند، در بخش‌های مختلف مدیران استخرها برای تجهیز استخرهای مورد نظر هماهنگی‌های لازم در خصوص آماده‌سازی امکانات مطلوب و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی توجیه و ملزم شده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در ادامه با اطمینان به خانواده‌ها از بابت ارائه بهترین خدمات تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهمی که این روزها و به خصوص در موضوع شنا مورد توجه خانواده‌‌ها است و بعضی وقت‌ها مشاهده می‌شود که خانواده‌ها از آن نگران هستند موضوع بهداشت استخرهای شنا است که از این نظر به تمام آنها اطمینان می‌دهیم که استخرهای موجود در سطح استان با بهترین خدمات میزبان علاقه‌مندان به شنا خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در هنگام شنا لحظاتی شاد و مفرح را سپری خواهند کرد اظهار داشت: در بحث بهداشت استخرها، این مهم هم از سوی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به صورت جدی پیگیری می‌شود، ضمن اینکه علاوه بر این توجه هیئت به رعایت نکات ایمنی در استخرها نیز خواهد بود تا مردم در هنگام شنا لحظاتی شاد و مفرح را سپری کنند. 

حسین‌جمال اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 15 استخر در سطح استان قم به صورت فعال آماده سرویس‌دهی به شهروندان هستند که از این تعداد سه استخر زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم و 11 استخر زیر نظر بخش‌های دولتی فعالیت‌ می‌کنند، ضمن اینکه سه استخر نیز از طریق بخش خصوصی اداره می‌شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول