اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 12 میلیارد ریال محقق می‌شود

ساخت استخر دانش‌آموزی در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: استخر دانش‌آموزی شهر برازجان با اعتبار 12 میلیارد ریال احداث می‌شود.

ساخت استخر دانش‌آموزی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به مناسبت هفته معلم با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان استخر مجهز دانش‌آموزی در شهر برازجان کلنگ‌زنی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: توسعه مدارس و فضاهای آموزشی در تمامی ابعاد باید مورد توجه قرار گیرد و در شهرستان دشتستان با تلاش‌های مداوم مسئولان آموزش و پرورش این امر تحقق یافته است.

عباسعلی اسدی اظهار داشت: توسعه و تجهیز فضاها و اماکن ورزشی دانش‌آموزی در شهرستان دشتستان از نیازهایی است که در 30 ماه گذشته اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع افزود: ورزش سبب تندرستی، سلامتی، شادابی و نشاط دانش‌آموزان که عمدتا جوانان و نوجوانان را در بر گرفته می‌شود.

اسدی با اشاره به ضرب‌المثل "عقل سالم در بدن سالم" اذعان داشت: با مهیا کردن شرایط ورزش و تندرستی برای دانش‌آموزان می‌توانیم آمادگی ایشان برای فراگیری علم و دانش‌ را بیفزاییم و از این طریق به پیشرفت علمی ایران عزیز کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: کلنگ‌زنی استخر دانش‌آموزی شهر برازجان از نیازهایی است که با پیگیری‌های مکرر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان محقق شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ابراز داشت: این استخر در زمینی به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع احداث می‌شود و تلاش خود را برای کیفیت در اجرای این پروژه به کار می‌گیریم.

اسدی عنوان کرد:‌ اعتبار اجرای طرح استخر دانش‌آموزی شهر برازجان بالغ بر 12 میلیارد ریال است و از تمام توان برای تسریع در اجرای این طرح بهره می‌بریم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول