اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران:

گچساران با 4 استخر پذیرای علاقمندان شنا است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: گچساران دارای چهار استخر شنا بوده که این استخرها برای پذیرش علاقمندان ورزش شنا مشکلی ندارد.

گچساران با 4 استخر پذیرای علاقمندان شنا است

اسماعیل پناهپوری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توسعه ورزش در شهرستان‌ها عامل مهم و مؤثری برای رشد ورزش استان‌ها و معرفی آنان به سطح ملی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران توسعه ورزش را از ضرورت‌های مهم جامعه دانست و گفت: ورزش در هر شرایطی افزایش قدرت فکر را در پی دارد و به ویژه برای جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

پناهپوری با بیان اینکه ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در حفظ سلامت افراد است، یادآور شد: بسیاری از مردم از این موضوع غفلت داشته و نسبت به ورزش توجه کمی دارند.

وی توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی و ایجاد شرایط مناسب برای حضور اقشار مختلف مردم در اماکن ورزشی را عامل مهمی در تشویق افراد برای روی‌آوردن به ورزش دانست.

پناهپوری با اشاره به لزوم توجه ادارات به ورزش کارکنان و با اشاره به بند ب ماده 17 مبنی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات ادارات و نهادها به ورزش، از مسئولان گچساران خواست در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشند.

ورزش گچساران به اعتبار بیشتری نیاز دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران کمبود اعتبارات را مهم‌ترین مشکل ورزش این شهرستان عنوان کرد و گفت: گچساران از نظر فضاهای ورزشی در حد مطلوبی بوده اما تجهیز فضاهای ورزشی به امکانات مورد نیاز ضروری بوده و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

پناهپوری با بیان اینکه افزون بر 16 هزار ورزشکار گچسارانی در رشته‌های مختلف ورزشی این شهرستان فعالیت دارند، بر ضرورت توجه به اختصاص اعتبار بیشتر به ورزش این شهرستان تأکید کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان از آماده بودن چهار استخر در گچساران خبر داد و گفت: علاقمندان به این ورزش می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در استخرهای شنا به اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.

پناهپوری بیمه حوادث برای تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: این بیمه با هدف کمک به ورزشکارانی که در هنگام ورزش دچار آسیب می‌شوند صادر شده و برای ارائه خدمات بیمه‌ای مهم است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول