اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رسانه‌ای، فرهنگی شهرداری سرعین:

معرفی سرعین با نگاه احترام‌آمیز صورت گیرد

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای و فرهنگی شهرداری سرعین گفت: معرفی و شناساندن قابلیت‌های شهر گردشگری سرعین با نگاه احترام‌آمیز و همراه با تدبیر درست صورت بگیرد.

معرفی سرعین با نگاه احترام‌آمیز صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اشکان شکاری عصر امروز در جلسه تبیین و تشریح برنامه‌های رسانه‌ای، فرهنگی شهرداری سرعین اظهار داشت: سرعین امروز بیش از هر زمان دیگر به فعالیت‌های رسانه‌ای، فرهنگی نیاز دارد تا از این طریق این شهر هزار چهره بیشتر شناخته شده و به مخاطبان معرفی شود.

وی یکی از اولویت‌های پیش‌‌بینی شده در این زمینه را فعال‌سازی سایت شهرداری سرعین توصیف کرد و افزود: اگر از طریق این سایت اطلاعات و آگاهی‌بخشی به روز و به هنگام اتفاق بیفتد در جای‌جای کشورمان شهر سرعین بهتر و بیشتر معرفی شده و قابلیت‌های آن نیز معرفی می‌شود.

شکاری تشکیل اتاق فکر فرهنگی و رسانه‌ای در شهرداری سرعین را بسیار ضروری برشمرد و تصریح کرد: ما در این اتاق فکر با بهره‌گیری از تجارب و تدبیر انسان‌های فرهیخته و اندیشمند دانشگاهی و اهل نظر شهرستان و مناطق دیگر بهره می‌گیریم تا در یک فرآیند مطلوب نحوه اطلاع‌رسانی، ‌آگاهی‌بخشی و تعامل بهتر با رسانه‌ها و خبرنگاران را ارزیابی کرده و در این زمینه فعالیت‌هایمان را شکل و قوام ببخشیم.

این مسئول اضافه کرد: سرعین آن‌گونه که شایسته است در رسانه‌های سراسری، برون‌مرزی و حتی رسانه‌های داخل استان اردبیل نیز معرفی نشده و ضرورت دارد در این زمینه یک سیاست راهبردی درست اندیشیده شود تا حرکت‌ها به نحوه مطلوب و مؤثر اتفاق بیفتد.

وی حمایت از فیلم‌سازان، نمایش‌نامه‌نویسان و حتی پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع سرعین را خاطر نشان کرد و ادامه داد: در این ارتباط آمادگی داریم از فعالان این عرصه کمک و مشاوره گرفته و طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده را به پیش ببریم.

به گزارش فارس، مشاور رسانه‌ای، فرهنگی شهردار سرعین اضافه کرد: هر چند در گذشته بروشورها و کتاب‌های شناساندن مراکز تفریحی، گردشگری سرعین صورت گرفته است اما در یک بسته منسجم فرهنگی چاپ و توزیع کتاب‌ها و بروشورها در دستور کار است تا بتوانیم مراکز تفریحی، گردشگری سرعین را با همکاری سازمان‌های ذیربط انجام دهیم.

شکاری دعوت از رایزن‌های فرهنگی و سفرای کشورهای خارجی را با هدف جذب سرمایه‌گذاری‌ها و توریسم خاطرنشان کرد و گفت: شهردار پرتلاش سرعین مصمم است با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات متعدد که اغلب نیز دلسوزانه هستند در بخش اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌ها پیشقدم بوده و ما نیز با راغب بودن شهردار تمایل داریم برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی را توسعه دهیم.

وی ضرورت برگزاری همایش‌ها و سمینارها با حضور صاحب نظران و اساتید حوزه توریسم و گردشگری را خاطرنشان کرد و افزود: در این زمینه به صورت منطقه‌ای و کشوری می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا یک سیاست درست را هدف‌گذاری و پیگیری کرد.

شکاری برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری با موضوعات ادبی، هنری و سینمایی را بسیار ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در جذب سرمایه‌گذاری‌ها شهرداری سرعین به گونه‌ای حرکت کند تا چنین مجموعه‌های سرگرم‌کننده برای حضور گردشگران دایر شده و فراهم آید.

وی در پایان سخنان خود یکی از پیگیری‌های شهردار سرعین را فعال کردن منطقه ویژه گردشگری سرعین با امتیاز و برجستگی‌های خاص توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه به حرکت مدبرانه و تأثیرگذار نیاز داریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول