اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل:

31 میلیارد ریال برای مخزن سرعین هزینه شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: طرح آبرسانی شهرستان سرعین که از سال 86 آغاز شده بود با اعتبار 31 میلیارد ریال به پایان رسید.

31 میلیارد ریال برای مخزن سرعین هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده در مراسم افتتاح پروژه‌های مخزن 5 هزار متر مکعبی و بخشی از زون‌بندی شبکه آب شرب سرعین هدف از اجرای این پروژه‌ را تامین فشار آب شرب شهر سرعین عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این طرح علاوه بر مخزن ذخیره تامین آب ایستگاه پمپاژ مخزن دو قلوی 20 هزار متر مکعبی سرعین در آینده، مجتمع آبرسانی روستایی شهید برزگر شامل (روستاهای شمس‌آباد، اندرآباد، کلور، کنزرق) را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: محل تامین اعتبار پروژه‌‌ها فوق استانی بوده و با صرف اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تصریح کرد: از این مبلغ 6 هزار و 400 میلیون ریال هزینه ساخت مخزن و 5 هزار  میلیون ریال هزینه زون‌بندی بخشی از زون دو شهر سرعین است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: برای تکمیل ایستگاه پمپاژ مخزن دو قلوی 20 هزار متر مکعبی و شبکه بالغ بر 60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار، ادامه عملیات اجرایی از سال 91 آغاز خواهد شد.

این مسئول در پایان افق طرح آبرسانی شهر سرعین را 1404 عنوان کرد.

در این مراسم با حضور استاندار اردبیل به همراه امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و اهالی سرعین از پروژه‌های فوق پرده‌برداری شد.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول