اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرعین خبر داد:

دریاچه مصنوعی در سرعین ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سرعین از ایجاد دریاچه مصنوعی در شهر سرعین در سال آینده خبر داد.

دریاچه مصنوعی در سرعین ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی هدایت پیش از شهر امروز در مراسم تقدیم بودجه شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: تکمیل کمر‌بندی، آسفالت خیابان‌های چالدران و آلوارس، تکمیل خیابان سبلان، توسعه فضای سبز، واگذاری بخشی از کارهای شهرداری به بخش خصوصی و شهرداری الکترونیک را از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری در سال آینده اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه سرعین به کارگاه عمرانی تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: بودجه 7 میلیارد و 150 میلیون تومانی شهرداری بر مبنای در‌آمد – هزینه است بدین معنی که باید درآمد کسب کنیم تا خدمات شهری را که در بودجه پیش‌بینش شده است محقق کنیم.

شهردار سرعین یادآور شد: از 7 میلیارد و 150 میلیون تومان بودجه شهرداری 5 میلیارد و 300 میلیون تومان مربوط به بخش عمرانی و یک میلیارد و 700 میلیون تومان متعلق به بخش جاری است.

هدایت با بیان اینکه سرعین به لحاظ سرانه در‌آمد در کشور جزو شهرهای شاخص است، افزود: بودجه شهر سرعین در مقایسه با دیگر شهرهای استان گر چه بالاست اما کفاف هزینه شهر را نمی‌کند که انتظار داریم مسئولان نیز در اختصاص اعتبارات توجه جدی به این بخش داشته باشند.

این مقام مسئول از احداث آبدرمانی مجموعه شهرداری سرعین نیز خبر داد و گفت: در این زمینه مذاکرات و هماهنگی‌هایی با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل صورت گرفته که به محض تصویب بودجه اجرای آن را آغاز می‌کنیم.

شهردار سرعین همچنین در خصوص احداث پارک 12 هکتاری نیز یادآور شد: ‌اجرای این پروژه ادامه می‌یابد و با حل ماده پنج آن فاز اول این پارک تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

هدایت به مشکلات طرح جامع شهر سرعین نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در صورت اجرای احسن این طرح شاهد توسعه روز‌افزون شهر سرعین در زمان کوتاه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یکی از محاسن این طرح را احداث واحدهای گردشگری در حریم شهری اعلام کرد گفت: این کار در واقع فرصت بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول