اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

آبگرم‌های سرعین بهایشان را خودسرانه افزایش ندهند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با هشدار به صاحبان مجتمع‌های آبگرم سرعین و برخی از شهرهای اردبیل اعلام کرد که حق افزایش خودسرانه بهای خدمات را ندارند.

آبگرم‌های سرعین بهایشان را خودسرانه افزایش ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار اردبیل اظهار داشت: در آستانه فصل گردشگری زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش بهای خدمات در مراکز اقامتی و آبگرم‌های سرعین به گوش می‌رسد که این امر با سیاست تنظیم بازار استان در تضاد است.

وی افزود: با توجه به توریستی بودن سرعین دستگاه‌های دخیل باید به گونه‌ای عمل کنند که در تابستان امسال آبگرم‌های سرعین بدون افزایش قیمت و مراکز اقامتی نیز به نرخ مصوب سال قبل برای ارایه خدمات به گردشگران و مسافران به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در اواخر تیرماه سال جاری در استان نمایشگاه ضیافت برگزار می‌شود گفت: به لحاظ توانمندی‌های گردشگری و مهمانپذیر بودن استان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان برای عرضه مواد غذایی و کالای سبد خانواده و تأمین نیازمندی‌های اولیه مردم ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در تنظیم بازار با ذخیره‌سازی‌های انجام شده مشکلی وجود ندارد خاطرنشان کرد: ما با در نظر گرفتن نیاز هموطنان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان در کنار برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا سعی داریم از طریق شبکه توزیع مایحتاج ضروری مردم را به قیمت مناسب توزیع کنیم.

عظمایی به نزدیکی فصل برداشت محصول به ویژه گندم اشاره کرد و بیان داشت: در کنار تقویت ناوگان حمل و نقل گندم از ظرفیت ذخیره‌سازی استان به شکل کامل استفاده می‌شود و در حد امکان اجازه نمی‌دهیم محصول تولیدی استان به خارج از اردبیل حمل شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول