اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

50 پروژه گردشگری در سرعین عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: برای توسعه و گسترش صنعت توریسم و گردشگری در شهر سرعین 50 پروژه در این ارتباط در این شهرستان اجرایی می‌شود.

50 پروژه گردشگری در سرعین عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سرعین اظهار داشت: با اجرایی شدن این پروژه‌ها که از اصلی‌ترین و زیربنائی‌ترین طرح‌های گردشگری است نه تنها بر تعداد گردشگران و مدت اقامت آنها افزوده می‌شود بلکه اغلب گردشگران و مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوش سرعین را همیشه به عنوان مقصد گردشگری برمی‌گزینند.

وی با برشمردن تعدادی از این طرح‌های توسعه گردشگری در شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: احداث سرزمین موج‌های آبی، تله‌کابین منطقه بیله‌درق، احداث چندین پارک بزرگ، تکمیل کمپینگ اقامتی گردشگران، احداث دو مجتمع آبدرمانی توسط بخش خصوصی، توسعه پیست آلوارس و دعوت از سرمایه‌گذار طرح بزرگ پدیده شاندیز برای حضور در این شهرستان با هدف احداث یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی- خدماتی- گردشگری در این شهرستان از جمله این طرح‌هاست که به جد در سال جاری دنبال می‌شود.

فرماندار سرعین در ادامه بیان کرد: با احداث و تکمیل شدن این پروژه‌ها نه تنها بر تنوع مراکز گردشگری و توریستی شهر سرعین افزوده می‌شود بلکه در یک حرکت تاثیرگذار شاهد رونق و توسعه روزافزون شهر سرعین به عنوان قطب گردشگری خواهیم بود.

*ورود بیش از 2 میلیون گردشگر به سرعین در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد تسهیلات سفرهای دائمی شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ایام نوروز امسال و از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال حدود دو میلیون گردشگر و مسافر داخلی و خارجی وارد سرعین شده‌اند، اضافه کرد: این میزان رشدی معادل 30 درصد را نسبت به سال گذشته از لحاظ کمی نشان داده و از لحاظ کیفی نیز اظهارنظرها و نظرسنجی‌ها نشان از رضایت و مقبولیت سفرهای این ایام و رضایت از بهره‌مندی از امکانات و تاسیسات شهری دارد.

دبیر یادآور شد؛ از امروز تا آغاز تعطیلات تابستانی ستاد با همکاری شهرداری، شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی سعی وافری دارد تا با رفع برخی از معایب و گله‌مندی مسافران نظیر کمبود فضاهای تفریحی و توریستی و وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌ها نسبت به آماده‌سازی شهر در استقبال از مسافران تابستانی سعی و تلاش وافر کند.

وی سرعین را متعلق به تمام ایران و حتی دنیا توصیف کرد و گفت: سرعین در یک توسعه فراملی باید به مرزی از آبادانی و پیشرفت برسد که نه تنها جزو شش شهر برتر گردشگری کشور بلکه جزو 10 شهر برتر توریست‌پذیر دنیا باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان سرعین تصریح کرد: در همین ارتباط و با اولی دانستن بخش گردشگری 63 برنامه در هشت محور کاری تدارک دیدیم که توریسم‌درمانی، طبیعت‌گردی، سیاحت در مناطق بکر و بهره‌مندی از آب و هوا، و سه حوزه بازارداری، بازاریابی و بازارسازی جزو اولویت‌ها و اقدامات اساسی در پاسخگویی به سلیقه مشتریان و گردشگران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست رئیس شورای شهر سرعین نیز همکاری تمام دستگاه‌ها در میزبانی آبرومند مسافران و گردشگران نوروزی و تدارک برنامه‌های موسیقی سنتی، تکم‌گردانی، برنامه‌های طنز و شاد برای مسافران و گردشگران حاضر در این شهر را یادآور شد و از آمادگی شورا و شهرداری برای تدارک برنامه‌های متنوع طرح برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

ناصر محمدی از افتتاح کمپینگ اقامتی گردشگران شهرداری سرعین نیز خبر داد و اظهار داشت: با هدف ساماندهی مسافران و گردشگران به ویژه آنهایی که کنار پیاده‌روها و خیابان‌ها چادر می‌زنند این کمپینگ شش هکتاری خرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول