اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

بدنه شهرداری سرعین باید چابک شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: بدنه شهرداری سرعین بایستی چابک شود و از توسعه‌یافتگی غیرمعقول آن باید در حد توان جلوگیری کرد.

بدنه شهرداری سرعین باید چابک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در معارفه شهردار جدید سرعین اظهار داشت: شور و شوقی که در مراسم معارفه و همچنین همدلی مسئولان در کمک و یاری شهردار جدید سرعین مشاهده می‌شود جای خوشحالی و سپاس دارد چراکه همراهی و پشتیبانی مردم و دیگر مسئولان خدمتگزار به یقین شهرداری و فرمانداری را در انجام وظایفش کمک واقعی می‌کند.

وی برای همکاری بیشتر با مجموعه شهرداری و شورا اعلام آمادگی کرد و افزود: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیمی در شهر سرعین به ویژه در حوزه گردشگری وجود دارد که با تزریق اعتبارات عادی نمی‌توان پاسخگوی حضور میلیونی گردشگر در این شهر بود که در این ارتباط می‌توان با حل مشکلات قانونی در توزیع اعتبارات ملی و استانی به گونه‌ای اقدام کرد تا شهر سرعین جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

دبیر با ابراز خرسندی از ارتقای جایگاه شهر سرعین به شهرستان تصریح کرد: ما با همکاری مسئولان استان و عنایت دولت خدمتگزار در تلاش هستیم تا منطقه نمونه گردشگری سرعین را راه‌اندازی کنیم تا این شهرستان از ردیف اعتباری مستقل همچون مناطق آزاد کیش بهره‌مند شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سفر چهارم رئیس جمهور به استان اردبیل قرار شد با همکاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این موضوع پیگیری شده و به سرانجام واقعی برسد.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار می‌رود نمایندگان جدید استان در مجلس نیز این بحث را پیگیری کنند تا برای شهر سرعین که توان ایجاد فرصت اشتغال برای بیکاران استان را دارد با ارتقا به منطقه ویژه گردشگری از اعتبارات مناسب و مکفی برخوردار شوند.

به گزارش فارس، فرماندار سرعین ادامه داد: اگر ظرفیت‌های واقعی شهرستان سرعین احیا شده و مورد توجه واقعی قرار گیرد این شهرستان توان پاسخگویی به اشتغالزایی و توسعه اقتصادی دیگر شهرهای استان را دارد و حتی بازار اردبیل را نیز می‌تواند به تحرک و پویایی واقعی بکشاند.

دبیر در ادامه بیان کرد: رشد بدنه شهرداری به صورت بی‌رویه مانع اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها شده به طوریکه اکثر درآمد شهرداری سرعین صرف پرداخت هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل می‌شود که در این باب باید بدنه شهرداری چابک شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما آمادگی داریم با توجه به توانمندی شهرستان سرعین به ویژه نگاه گردشگران و مسافران به مقوله عمران شهری بخش عظیمی از اعتبارات امسال شهرستان را نیز در اختیار تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی شهری قرار دهیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول