اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین خبر داد

آمادگی 250 مرکز اقامتی در سرعین

خبرگزاری فارس: فرماندار سرعین گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران علاقمند حضور در شهرستان سرعین 250 مرکز اقامتی و سکونت مسافران در نظر گرفته شده است.

آمادگی 250 مرکز اقامتی در سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار داشت: با هماهنگی تمام دستگاه‌های شهرستان و مسئولان خدمات‌رسان این شهرستان در آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مسافران قرار دارند و هیچ ضعف و نقصی نیز در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این مراکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، میهمان‌پذیر و مسافرخانه هستند که آماده پذیرش گردشگران نوروزی هستند.

دبیر از تدارک 200 خانه استیجاری نیز برای این ایام خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش 30 درصدی مسافرت‌های نوروزی در سال 91 پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 1.5 میلیون مسافر و گردشگر وارد سرعین شهر چشمه‌های بهشتی شوند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: این افزایش به دلیل بسترسازی‌های مناسب در حوزه راه به ویژه افتتاح راه اصلی اردبیل ـ سرچم و تدارک برخی از امکانات بوده که از فردا دور اول سفرها شروع شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا رضایتمندی مردم به ویژه مسافران و گردشگران را فراهم آوریم.

وی در ادامه سخنان خود از تأمین بخشی از مایحتاج مردم به ویژه میوه شب عید آنها خبر داد و گفت: در این زمینه در قالب دو ایستگاه فروش و عرضه میوه شب عید 700 تن میوه و مرکبات اعم از سیب و پرتقال با قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

به گزارش فارس، فرماندار سرعین همچنین از فعال شدن اکیپ‌های بازرسی و کنترلی در ایام پایانی سال خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها علاوه بر بازرسی از اماکن اقامتی و صنوف مختلف در تعطیلات با هرگونه گران‌فروشی قاطعانه برخورد کرده و در همان مکان و محل انجام جرم رأی متخلفان صادر می‌شود.

دبیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت فرمانداری سرعین در سال آینده تصریح کرد: ما در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان، کمربندی، تکمیل کمپینگ شهرداری و چندین پروژه تفریحی، توریستی و توسعه پروژه عمران شهری را در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم در اجرای آنها بتوانیم موفق عمل کنیم.

 

طرح استقبال از بهار در گیوی آغاز شد

به گزارش فارس، شهردار گیوی نیز در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان کوثر در سخنانی خاطر نشان کرد: با تشکیل ستاد استقبال از بهار در شهرداری گیوی چهره بهاری به این شهر داده شده است.

مسعود شهبازی اضافه کرد: امسال برنامه‌های شهرداری در قالب استقبال از بهار و میهمانان نوروزی از نظر کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح‌های ابتکاری و نشاط‌آمیز و بسیج امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی منسجم‌ترین هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در خانه‌تکانی شهری در آستانه نوروز و ورود مسافران انجام شده است.

شهبازی جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های شهری، بهسازی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جداول، بازسازی آبخوری‌های پارک‌ها، فعال کردن سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی به وضعیت عمومی پارک‌های سطح شهر و رفع نواقصات و بازسازی وسایل تفریحی این پارک‌ها را از جمله فعالیت این ستاد برشمرد.

وی گفت: تقویت اکیپ‌های واحد کنترل نظارت، تقویت و اقدام جدی این اکیپ‌ها در رفع سد معابر و لکه‌گیری معابر عمومی از برنامه‌های جدی در دست اقدام است.

شهردار گیوی افزود: ستاد استقبال از بهار تدابیر ویژه‌ای را به مانند ایمنی معابر، بلوارها و اماکن عمومی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در تعطیلات عید نوروز را در نظر گرفته تا در مکان تجمع و اسکان گردشگران و مسافران مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول