اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

علی دایی در سرعین مجتمع ورزشی تاسیس می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از تاسیس مجتمع ورزشی ـ گردشگری در شهر سرعین توسط علی دایی خبر داد.

علی دایی در سرعین مجتمع ورزشی تاسیس می‌کند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در رایزنی که با علی دایی در حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی داشتیم قرار شد این افتخار استان، دهکده المپیک و مجتمع بزرگ ورزشی و گردشگری را در 30 هکتار در شهر سرعین با نام "نورا دایی" احداث کند.

عضو فراکسیون ورزش و کارگری مجلس نهم به ملاقات خود با شهردار تهران در بهره‌مندی سرمایه‌گذاران استان به ویژه در حوزه بازیافت از بانک شهر اشاره کرد و افزود: در این ملاقات قالیباف قول داد مکانی برای احداث حسینیه اردبیلی‌های مقیم تهران اختصاص دهد.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم به مذاکرات خود با مسئولان شرکت نفت و گاز پارسیان با هدف تسریع در استخراج نفت مغان اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس دیوان محاسبات، تقویت مدیریت استان و بازرسی جدی از دستگاه‌های اجرایی را خواستار شده و همچنین پیگیر درخواست صنعتگران در مورد بهره‌مندی از عواید حاصله از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شدیم.

منتخب مردم اردبیل در ادامه به برخی دیگر از ملاقات‌های خود با وزیر اقتصاد و وزیر کشور برای تقویت مدیریت استان و حمایت از استاندار اردبیل اشاره کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به سؤالی در مورد ضرورت حضور در کمیسیون صنایع و اولویت این حضور ابراز داشت: تلاش کردیم با عضویت در کمیسیون صنایع در دفاع از حق و حقوق صنعتگران و تولید‌کنندگان در این حوزه یاریگر آنها بوده و از این ظرفیت در توانمند کردن صنایع کشور و استان استفاده کنیم به طوری که تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های موجود را احیا و در جذب سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی چندین کارخانه مادر در استان اردبیل تلاش کنیم.

پیرموذن همچنین از برگزاری همایش صاحبان صنعت و تولید استان با همراهی سرمایه‌گذاران و همچنین حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل خبر داد و گفت: در حد توان در این کمیسیون سعی خواهم کرد ضعف‌ها و خلا‌های استان را پوشش دهم.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم در پایان سخنان خود وظیفه ذاتی نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت برشمرد و افزود: در مدت چهار سال تلاش خواهیم کرد نه تنها وکیل‌الدوله نباشیم بلکه شایسته‌ترین نماینده مردم استان در مجلس باشیم تا جایگاه و منزلت این استان نیز روز به روز ارتقا یابد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول