اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سرعین:

شهرداری سرعین بی‌نصیب از در‌آمد آب‌درمانی‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر سرعین گفت: شهرداری سرعین سال‌هاست که از محل در‌آمد مجتمع‌های آب‌درمانی بی‌نصیب است که انتظار می‌رود در این زمینه بخشی از این در‌آمدها به شهرداری اختصاص یابد.

شهرداری سرعین بی‌نصیب از در‌آمد آب‌درمانی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر محمدی ظهر امروز در جلسه کمیته مصوبات شورای شهر سرعین اظهار داشت: در‌آمد آبگرم‌ها و آب‌درمانی‌های شهر سرعین بالغ بر 6 یا 7 میلیارد تومان است که ضرورت دارد 20 تا 50 درصد آن به شهرداری سرعین اختصاص یابد که اگر واقعاً این کار و تخصیص اعتبار انجام شود با یک تا 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی از این محل می‌توان به انجام پروژه‌های زیر‌بنایی امیدوار بود.

وی تصریح کرد: قبل از شهرستان شدن سرعین 550 تا 700 میلیون تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص می‌یافت در حالی که با شهرستان شدن سرعین این اعتبار به کمتر از 60 میلیون تومان رسیده است که چنین تخصیص اعتباری به شکل قطره‌چکانی انتظارات مردم و مسافران این شهر را پاسخگو نیست.

رئیس شورای شهر سرعین یادآور شد: دستگاه‌های دولتی باید حق و حقوق شهرداری را به موقع پرداخت کنند به طوری که ما بدهی دستگاه‌های مختلف را به آنان ابلاغ کردیم تا شهرداری را در سال جاری یاریگر باشند.

محمدی بیان داشت: برای رسیدن به توسعه واقعی در حوزه گردشگری و جذب توریسم در افق 1404 نیاز به برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار مناسب است چرا که با وضعیت فعلی و در‌آمدزایی اندک نمی‌توان امیدوار بود تا تحولی اساسی رخ دهد.

این مسئول به طولانی بودن برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5 در استان اشاره کرد و افزود: طولانی شدن برگزاری این جلسات و معطلی چندین ماهه مردم نگرانی‌های خاصی را به وجود آورده است.

رئیس شورای شهر سرعین از تصویب طرح جامع شهر سرعین و همچنین پیگیری مسئولان برای ارتقای سرعین به فرمانداری ویژه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما از شهردار جوان و جویای نام سرعین انتظار داریم بی‌وقفه و با مشارکت مردم و تیم کاری خود عمران و آبادانی شهر را از اولویت اصلی قرار دهد.

اختصاص 56 میلیون تومان اعتبار دولتی به شهرداری سرعین تنها کفاف خرید جارو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،محمدی در ادامه سخنان خود به اعتبار 56 میلیون تومانی اختصاص یافته به عمران شهری در قالب اعتبارات دولتی اشاره کرد و ابراز داشت: این رقم اعتباری پاسخگوی خرید جاروی رفت و روب شهری نیز نیست و ضرورت دارد با توجه و وسعت نظر مسئولان اعتبار بیشتری به این شهر اختصاص یابد.

وی کل اعتبار شهرستان سرعین را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دور از انصاف است که چنین رقم پایینی به شهر سرعین و پروژه‌های عمرانی آن اختصاص یابد چرا که تنها برای احداث کمر‌بندی سرعین و احداث  پل کمر‌بندی سرعین به 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رئیس شورای شهر سرعین ادامه داد: در‌آمد محلی شهر سرعین نیز کفاف اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌کند و یقین داریم که شهر سرعین متعلق به استان و کشور است و به اتاق پذیرایی استان باید بیشتر از این‌ها رسیدگی شود.

محمدی تاکید کرد : ما برای پذیرایی از مسافران باید اتاق پذیرایی استان را شایسته و درخور میهمانان تجهیز کنیم و در این زمینه تمام ادارات استان و شهرستان باید امکاناتشان را در قواره یک شهر توریستی در اختیار شهرداری قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: ارائه خدمات به میلیون‌ها گردشگر هیچ همخوانی با بستر و ظرفیت خدمات‌رسانی به 5 هزار شهروند سرعینی ندارد و ما باید توسعه این شهر را نه در شعار بلکه در عمل نشان دهیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول