اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

ظرفیت‌های تولید ملی در سرعین احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین از احیا و تقویت بسترها و زمینه‌های تولید ملی در این شهرستان توریستی خبر داد.

ظرفیت‌های تولید ملی در سرعین احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین در سال جاری اظهار داشت: پرداختن به جنبه‌های موجود تحقق پیام نوروزی امسال ضرورتی واجب و همگانی است که غفلت از آن خیانت به توسعه کشور را سبب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مناطق باید بسته به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود بسترساز تحقق پیام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشند خاطرنشان کرد: چنین نباشد که در پایان سال تنها با برگزاری چند کنفرانس و گردهمایی و چاپ چند صفحه بروشور تبلیغاتی ادعا می‌کنند در راستای تحقق پیام نوروزی عمل کرده‌ایم اما در عمل چیزی مشاهده نشود.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه مسئولان اجرایی و دستگاه‌های ذی‌ربط باید خود را وارد مرحله جدیدی از توسعه همه جانبه در کشور کنند، افزود: همه بسترها و ظرفیت‌ها برای تحقق تولید ملی آماده شده و تنها کافی است استارت کار زده شود.

دبیر در ادامه شهرستان سرعین را یکی از شهرستان‌های نیازمند سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار اعلام کرد و ابراز داشت: سرعین باید به نگین گردشگری کشور تبدیل شود که ما در این راستا دست همه سرمایه‌گذاران ایرانی را به گرمی می‌فشاریم.

این مسئول با اشاره به کارهای فرهنگی صورت گرفته در سال گذشته در شهرستان سرعین از برنامه‌ریزی به عمل آمده در جهت جذب اعتبار لازم در حوزه فرهنگی در شهرستان خبر داد و یادآور شد: اعتبارات فرهنگی و اجتماعی شهرستان پس از بررسی در جلسات شورای فرهنگ عمومی و تایید اعضا شورا قابل اجرا خواهد بود.

فرماندار شهرستان سرعین با تشریح برنامه‌های دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از اهداف این برنامه را حمایت از تولید ملی و کم کردن فاصله بین دهک‌های موجود در جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش سفیدی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین نیز در این جلسه از برگزاری برنامه سوگواری همزمان با ایام فاطمیه در شهر توریستی سرعین خبر داد و بیان داشت: در راستای تجلیل از خادمین فرهنگی شهرستان همایشی با حضور مسئولین، معتمدین و عموم مردم در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

همچنین امام جمعه شهرستان سرعین نیز در این جلسه با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را از وظایف همه آحاد جامعه دانست و افزود: نگاه دین مبین اسلام  به اقتصاد به عنوان یکی از اصولی که نمی‌توان از آن غافل شد می‌باشد  و در صدر اسلام نیز پیامبر بزرگوار(ص) و ائمه معصوم (ع) مسلمانان را به این قضیه سفارش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اصغری با اشاره به قضیه فدک و غصب آن ازسوی کفار این عمل را یک کار اقتصادی در جهت تضعیف قدرت امام علی(ع) دانست و اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری دو مورد بایستی مدنظر آحاد مردم و مسئولان قرار بگیرد اول اینکه عموم مردم از مصرف اجناس خارجی پرهیز کنند و دوم اینکه تولید‌کنندگان داخلی در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی اهتمام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول