اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سرعین خبر داد

بهره‌برداری از کمپینگ 6 هکتاری سرعین تابستان سال91

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان سرعین گفت: کمپینگ شش هکتاری شهرداری سرعین برای اقامت و پذیرش مسافران و گردشگران تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کمپینگ 6 هکتاری سرعین تابستان سال91

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی امروز در نشست هماهنگی استقبال از گردشگران نوروزی در سرعین اظهار کرد:‌ آنهایی که نوروز امسال مسیر سیر و سیاحت و گردشگری خود را سرعین بر می‌گزینند با هدف بهره‌مندی از مواهب طبیعی و آبگرم‌ها و همچنین مناظر زیبا مقصد سفرشان را این دیار قرار می‌دهند که ما نیز تلاش کردیم با تمهیدات کافی و لازم پذیرای مسافران و گردشگران باشیم.

وی از تدارک برنامه موسیقی سنتی و تکم‌گردانی به شکل سنتی در این ایام برای میزبانی از گردشگران خبر داد و تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر در مدت 15 روز این برنامه را در میادین شهر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت گردشگران و مسافران انجام می‌دهند.

محمدی خاطر نشان کرد: براساس مجوز صادره از سوی شورای شهر شهرداری موظف به آسفالت معابر و لکه‌گیری برخی از مناطق شده که با مساعد شدن شرایط جوی در روزهای نخستین سال این کار انجام می‌شود.

این مسئول هدف از اجرای کمپینگ شهرداری را ساماندهی چادرهای کنار خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر توریستی سرعین اعلام کرد و ادامه داد: این کمپینگ در منطقه پیله‌دره برپا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اصلی‌ترین عامل در توسعه شهر سرعین را حضور سرمایه‌گذاران و مشارکت خود مردم در حل بسیاری از معضلات توصیف کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر به تنهایی قادر نیست زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم آورد که ضرورت دارد سرمایه‌گذاران در احداث مکان‌های تفریحی، توریستی نظیر شهر بازی، دهکده موج‌های آبی، شعبه پدیده شاندیز و برخی از برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها وارد میدان شده و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر سرعین از برپایی سفره‌های هفت سین در میدان سهند این شهر خبر داد و گفت:‌ ما از شهروندان سرعینی انتظار داریم در کمال ادب، اخلاق و انصاف با مسافران و گردشگران همراهی و همکاری کنند و در تمیز و پاکیزه نگه داشتن شهر و ارتقای مبلمان شهری همت کنند.

وی افزود: اگر مشارکت مردم همراه و همسوی فعالیت‌های شهرداری نباشد ما هرگز به مطلوب‌ترین نتایج نمی‌رسیم.

محمدی تصریح کرد: با توجه به این‌که هر فرد ایرانی روزانه به طور متوسط 800 گرم زباله تولید می‌کند، جمع‌آوری و دفع آن که اسباب سلامتی جامعه را به همراه می‌آورد خود نیاز به همراهی مردم دارد.

در این جلسه سرپرست شهرداری سرعین نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: ما در طرح استقبال از بهار با تمیز کردن و شستشوی جوب‌ها و لکه‌گیری و آسفالت برخی از معابر و تعمیر رفوژها سعی کردیم به استقبال نوروز برویم تا مسافران ورودی با کمترین مشکل مواجه شوند.

علیرضا نیک‌بخش اضافه کرد: با همکاری شورا و جذب مشارکت بخش خصوصی اولویت کارهای ما در سال آینده احداث مجموعه سرزمین موج‌های آبی و عملیاتی کردن 50 پروژه اولویت‌دار در حوزه عمران شهری است.

وی در پایان ادامه داد: به یقین 95 درصد مسافران ورودی به استان اردبیل به شهر سرعین به عنوان چشمه‌های جوشان بهشتی وارد می‌شوند و از این فضا استفاده کافی می‌کنند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول