اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی پژوهشگاه رویان:

مرکز تخصصی ناباروری در سرعین احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان گفت: مرکز تخصصی درمان ناباروری شمال‌غرب کشور در شهر خوش آب و هوا و گردشگری سرعین احداث و راه‌اندازی می‌شود.

مرکز تخصصی ناباروری در سرعین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وثوق در جریان افتتاح رسمی مرکز ناباروری اردبیل و ارایه خدمات مشاوره به زوج‌های نابارور اظهار داشت: این مرکز فعالیت خود را از ماه‌ها پیش شروع کرده و امیدواریم با تأمین زمین مورد نیاز مرکز تخصصی درمان ناباروری را در شهر سرعین با امکانات و تجهیزات مناسب راه‌اندازی کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات این مرکز و به کارگیری نیروهای زبده، تجهیزات و امکانات مورد نیاز خاطر نشان کرد: مرکز درمان ناباروری اردبیل مهیای پذیرش زوج‌های مناطق مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه و خارجی است تا با حضور در این مرکز بتوانند تحت درمان و پوشش خدمات مستمر قرار گیرند.

وثوق در ادامه تصریح کرد: این مرکز با مجهز شدن به برخی امکانات و تجهیزات مورد نیاز فعالیتش را آغاز کرده و در تلاش هستیم تا با حمایت مسئولان کشوری و مدیران استانی این مرکز را به قطب درمان ناباروری شمال‌غرب کشور و بیماران حاضر از کشورهای همسایه تبدیل کنیم تا در قالب خدمات تخصصی بتوانیم بهترین امکانات را ارایه دهیم.

به گزارش فارس، معاون پشتیبانی پژوهشگاه رویان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با گستردگی فعالیت مرکز ناباروری و همچنین ضرورت بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته درمان ناباروری سعی شده است این مرکز به سیستم‌ها و روش‌های تشخیص مناسب مجهز شود تا در یک هماهنگی لازم بتوانیم برای مراجعان خدمات کیفی و امیدوارکننده‌ای را ارایه کنیم.

در جریان این مراسم رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز گفت: مرکز درمان ناباروری در اردبیل هم اکنون با روش‌های علمی آماده پاسخگویی به مشکلات زوج‌های نابارور است.

اکبر قاسمی افزود: ما هم اکنون در بخش‌های مهم این مرکز در تلاش هستیم تا به اهدافمان دست یابیم به طوری که خدمات ارایه شده در این مرکز مورد توجه بسیاری از مخاطبان و زوج‌های جوان قرار گرفته است.

وی گفت: انجام امور آزمایشگاهی مختلف، بهره‌گیری از روش‌های نمونه‌گیری جدید، استفاده از سیستم‌های نوین فریز و نگهداری جنین، اسپرم و تخمک و همچنین انجام برخی از آزمایش‌ها و روش‌های درمان ناباروری سعی می‌شود به خواسته مراجعان پاسخ داده شود.

مرکز ناباروری استان اردبیل همه روزه از ساعت 7.30 دقیقه تا 14.45 دقیقه به آدرس: چهارراه امام، خیابان دادگستری، جنب مرکز مخابرات شهید قندی آماده ارایه خدمات به زوج‌های نابارور و مشاوره‌های تخصصی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول