اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سرعین:

بودجه سال آینده شهرداری سرعین با 7 میلیارد تومان بسته‌ شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سرعین گفت: بودجه سال آینده شهرداری سرعین با 7 میلیارد تومان بسته و از سوی شهرداری تقدیم شورای شهر شد.

بودجه سال آینده شهرداری سرعین با 7 میلیارد تومان بسته‌ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیم این بودجه در سرعین اظهار داشت: بودجه سال گذشته شهرداری سرعین 5 میلیارد و 50 میلیون تومان بود که با تلاش مجموعه شهرداری و اعضای شهر تحقق یافت.

وی با بیان اینکه بودجه سال 91 شهرداری سرعین رشد 40 درصدی را تجربه می‌کند، افزود: بیش از 70 درصد بودجه به کارهای عمرانی اختصاص می‌یابد.

این مسئول به بودجه 5 میلیارد تومانی شهرداری در سال 90 نیز اشاره کرد و گفت: این بودجه جوابگوی 8 میلیون گردشگر نیست چرا که با این بودجه حتی نمی‌توان خدمات اولیه شهرداری را سر و سامان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین با بیان اینکه توسعه و ترقی شهر سرعین به عنوان شهر بین‌المللی و فراملی تنها با سخنرانی محقق نمی‌شود، ابراز داشت: ما سخنان مسئولان را مبنی بر فراملی بودن شهر سرعین رد نمی‌کنیم اما معتقدیم اعتبارات دولتی فراوانی نیاز داریم تا بتوانیم پاسخگوی 8 میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان به این شهر باشیم.

وی با بیان اینکه باید با دید فراملی به سرعین نگریسته شود، افزود: اگر سرعین مال همه ایرانیان است پس چرا با نگاه ملی به آن نگریسته نمی‌شود و همه اقدامات در مورد سرعین در حد شعار باقی مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین میزان کمک دولت به شهرداری سرعین از محل اعتبارات استانی را یادآور شد و گفت: در سال جاری از محل اعتبارات استانی 56 میلیون تومان به شهرداری سرعین اختصاص یافت که فکر نمی‌کنیم با این مبلغ بتوان خدمت شهری نوینی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم بودجه 7 میلیارد تومانی شهرداری سرعین از طرف شهردار تقدیم شورای شهر شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول