اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 خرداد

صبا در سرعین اردو می‌زند

خبرگزاری فارس: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم از روزهای پایانی این هفته در منطقه سرعین اردبیل برگزار می‌‌شود تا نماینده فوتبال قم در لیگ برتر با تمام توان برای لیگ دوازدهم آماده شود.

صبا در سرعین اردو می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از جدایی چند بازیکن و تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر، تمام تلاش مسئولان باشگاه صبای قم این است که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، هرگز بازیکنان تراز اول تیم را به راحتی از دست ندهند و علاوه بر این با جذب چند بازیکن مطرح، تیمی قدرتمند را برای دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده کنند.

این در حالی است که به غیر از غلامرضا عنایتی که رسما به تیم فوتبال مس کرمان پیوسته است و وحید حمدی‌نژاد که به مدت یک فصل به تیم نفت تهران ملحق شده است، احمد خرمالی، مسعود غلامعلی‌زاد، سیدمرتضی هاشمی‌زاده و سهراب بختیاری‌زاده و به احتمال فراوان یکی دو چهره دیگر نیز از تیم صبای قم جدا خواهند شد، ولی دیگر بازیکنی از صبا جدا نخواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز هجدهم خرداد ماه با حضور بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان جدید از تیم‌های مختلف که برخی از آنها تیم‌های لیگ دسته اول جام آزادگان هستند، زیر نظر یحیی گل‌محمدی در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران آغاز شد و در واقع این نخستین استارت صبای قم برای حضوری قوی در لیگ دوازدهم فوتبال کشور محسوب می‌شود.

نخستین تمرین تیم در مجموعه ورزشی شهید قیانوری شهر تهران، با هدف سنجش میزبان آمادگی جسمانی بازیکنان بود و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در نظر دارند بر طبق شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان مراحل آتی تمرینات را طراحی کنند.

از سوی دیگر علاوه بر یحیی گل‌محمدی که به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی تیم قرار دارد، ناصر بختیاری‌زاده مربی خوشنام سال‌های اخیر فوتبال قم و سیدمجتبی حسینی به عنوان مربی تیم صبا در کنار گل‌محمدی حضور دارند و به زودی به احتمال فراوان مربی دروازه‌بان‌ها نیز به عنوان سایر همکاران این کادر معرفی خواهد شد تا کادر فنی صبا نیز در لیگ دوازدهم کامل شود. 

مسئولان باشگاه صبا به غیر از سرپرست که هنوز تکلیف آن مشخص نیست این روزها تمام تلاش خود را برای تقویت صبا انجام می‌دهند و هدف آنها این است که تیمی قوی‌تر از فصل گذشته را در لیگ دوازدهم تشکیل دهند که به همین خاطر اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌اند و در فکر جذب چند بازیکن طراز اول فوتبال کشور نیز هستند.

بررسی رویکرد مسئولان باشگاه صبا نشان می‌دهد که یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های امسال باشگاه توجه به بازیکنان بومی و فوتبالیست‌های خوب قمی نیز هست، زیرا از چهار سال گذشته که صبا به قم آمد در واقع هدف از انتقال صبا به قم خدمت به فوتبال و ورزش این استان بود بنابراین استفاده از بازیکنان فوتبال قم در دستور کار کادر فنی قرار دارد و به احتمال فراوان در این فصل این اتفاق رخ خواهد داد.

در هر حال تمرینات صبا تا بیست و چهارم خرداد ماه در تهران برگزار شد و این تیم بلافاصله عازم سرعین اردبیل خواهد شد تا در مدت حضور در این منطقه خوش آب و هوا تا اول تیرماه، تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری کند، ضمن اینکه بعد از اردوی اردبیل، یکی دو مرحله اردوی دیگر نیز برگزار خواهد شد و بعد از اردوهای آماده‌سازی، صبای قم وارد بازی‌های تدارکاتی می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول