اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

مصاحبه شهید محمدیان از صدا و سیمای زنجان پخش ‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: تنها فیلم گروهان شهید عسگر محمدیان و مصاحبه وی با این مرکز در دوران دفاع مقدس، از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شود.

مصاحبه شهید محمدیان از صدا و سیمای زنجان پخش ‌شود

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مصاحبه صدا و سیمای مرکز استان زنجان از شهید عسگر محمدیان تاکنون از این مرکز پخش نشده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه نمی‌دانم این مصاحبه امحا شده است یا نه اما از صدا و سیمای مرکز زنجان خواهان پخش این فیلم برای آشنایی مردم با شهید عسگر محمدیان هستم.

وی بر ضرورت حفظ آثار دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: به دلیل پراکندگی رزمندگان استان زنجان در گردان‌های مختلف امکان دسترسی به همه آثار این رزمندگان به ویژه شهدا وجود ندارد.

قربانی با بیان اینکه تاکنون تنها 20 درصد آثار رزمندگان دوران دفاع مقدس استان زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه هنوز به نحو مطلوبی آثار رزمندگان جمع‌آوری نشده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری همه تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان استان زنجان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه متاسفانه در دوران دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز استان زنجان فعال نبود، افزود: آثار ناچیزی از رزمندگان استان زنجان در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس استان زنجان تیپ مستقل نداشت و به همین دلیل به نحو مطلوبی آثار رزمندگان جمع‌آوری نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول