اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های مازندران احداث شود

خبرگزاری فارس: یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس خواستار راه‌‌اندازی و احداث موزه دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های مازندران شد.

موزه دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های مازندران احداث شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سردار محسن قربانی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان کارمند فرمانداری چالوس برگزار شد، اظهار داشت: معنویت، عقلانیت، نقش پررنگ روحانیت و رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) از عوامل موفقیت ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: حفظ تمامیت ارضی و ندادن حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی، صدور انقلاب و بیداری اسلامی مردم منطقه و شکسته شدن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب از دستاوردهای دفاع مقدس بود.

قربانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به وظایف مردم در قبال انقلاب اشاره کرد و بر حفظ و گسترش ادبیات و فضای معنوی حاکم بر جبهه‌ها در سراسر کشور در سال‌های پس از جنگ تحمیلی تاکید کرد.

وی بیان کرد: احداث و ایجاد موزه دفاع مقدس در هر یک از شهرستان‌ها برای حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و نیز ایجاد نمادی برای شهرستان چالوس که نمایانگر سال‌های دفاع مقدس باشد، ضروری است و نباید ایثارگران و خانواده‌های آنان فراموش شود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به وضعیت عمومی شهرستان چالوس پرداخت و گفت: باید به وضعیت عفت عمومی، بازار و برخورد با گرانفروشان و حفظ وحدت در چالوس بیشتر توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پیگیری مجدانه مسئولان برای استان شدن غرب مازندران شد.

سید قدیر رضایی فرماندار چالوس نیز بیان کرد: جانبازان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که در همه ادوار انقلاب و پس از آن نقش اساسی در ولایت‌پذیری و دفاع از کیان و ناموس جامعه اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند.

وی اظهار داشت: جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس چنان رشادت‌ها و شجاعت‌هایی از خود بر جا گذاشتند که به فرمایش امام راحل شهدای زنده همیشه تاریخ هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: جانبازان د‌ر دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام لباس رزم پوشیدند و اعضای بدنشان را در راه خدا اهدا کردند، بنابراین احترام و اکرام جانبازان باید در جامعه به درستی نهادینه شود.

وی گفت: جانبازان با شجاعت، ایثارگری و فداکاری امتحان خود را داده‌اند و قبول شده‌اند باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها به نسل امروز انتقال داده شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول