اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل:

سپاه در 90 عملیات دوران دفاع مقدس راست‌قامتی خود را نشان داده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌سپاه پاسداران با حضور در 90 عملیات هشت سال جنگ تحمیلی راست‌قامتی خود را دوشادوش سایر نیروهای مسلح نشان داده است.

سپاه در 90 عملیات دوران دفاع مقدس راست‌قامتی خود را نشان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد صبح امروز در گردهمایی سپاهیان در اردبیل اظهار داشت:‌ سپاه به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب به شکل خود‌جوش و مردمی شکل و سازمان واقعی پیدا کرد و با فرمان امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال 58 شورای انقلاب اساسنامه سپاه را ابلاغ کرده و مصوب کرد.

وی با یادآوری اینکه سپاه پاسداران با هدف پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: بر اساس اصل 150 قانون اساسی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است و سپاه تنها یک نیروی مسلح صرف نیست بلکه نیرویی مکتبی و انقلابی و معنوی است که با محوریت حفظ دستاوردها در صحنه حاضر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور سپاه پاسداران را در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب و بر هم زننده امنیت کشور در مناطق مختلف یادآور شد و گفت: سپاه پاسداران با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته دور‌اندیشی امام راحل را به اثبات رساند که این مجموعه باید فراتر از تشکیلات نظامی با حضور در مناطق مختلف ابعاد مختلفی از احساس مسئولیت خود را به نمایش گذاشت.

مستعد حضور سپاه را در مقابله و مواجهه با هجمه‌های داخلی و خارجی یادآور شد و بیان داشت: حضور افتخار‌آفرین سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی اقتدار آن را به اثبات رساند و بعد از پایان جنگ نیز این نیروی ارزشی سپاه بود که با حضور در سنگر سازندگی کشور بسیار موفق و دشمن‌شکن حرکت کرده است.

این مسئول ساده‌زیستی، پایبندی به اصول انقلاب و تکیه بر سرمایه معنوی را از ویژگی‌های سپاهیان غیور برشمرد و افزود: سپاهیان به نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار افتخار می‌کنند چرا که با تبعیت از مولای خود حضرت سید‌الشهدا در تمام جبهه‌ها مدافع حق و حقیقت هستند به طوری که در سایه همت و تلاش آنها آرمان انقلاب اسلامی و شعار اسلام جهانگیر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ این نیروی مخلص به همراهی بسیج توانمند امروز نیز در سنگر فرهنگی و اقتصادی با لبیک به مولا و مقتدای خود حضوری آگاهانه و هوشمند در سنگر دفاع از اسلام دارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول