اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایل‌بیگی:

حوزه هنری مرکز اصلی تولید آثار دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری کشور مرکز اصلی تولید آثار مرتبط با انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حوزه هنری مرکز اصلی تولید آثار دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حبیب ایل‌بیگی عصر پنجشنبه در جلسه دهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره، اظهار داشت: دهمین دوره جشنواره شعر و داستان در روزهای 26 و 26 تیرماه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره نمایانگر فرهنگ و اصالت ایرانی است، افزود: برگزاری این جشنواره فرصتی است تا اصحاب رسانه چهره‌های هنرمندان و آثارشان و نیز متولیان این عرصه را در سطح ملی و به شکل شایسته‌تری به جامعه معرفی کنند زیرا این هنرمندان، طلایه‌داران شعر و قصه آینده کشورمان هستند.

ایل‌بیگی با بیان اینکه حوزه هنری کشور مرکز اصلی تولید آثار مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، ادامه داد: معرفی این آثار برای مردم کشورمان و دوستداران نظام و انقلاب اسلامی موجب بهره‌مندی این اقشار از آثار مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری کشور گفت: امسال مشخصا شعر و داستان جوان سوره به عنوان یک حرکت جریان‌ساز در ادبیات کشور پا گرفته که جای امیدواری است، ضمن اینکه کشف، جذب و پرورش استعدادهای خلاق جوان در عرصه ادبیات یکی از اهداف ما در دهمین دوره جشنواره شعر و قصه جوان سوره که در حال نزدیک‌شدن به آنها هستیم.

ایل‌بیگی ادامه داد: خوشبختانه پس از جشنواره نهم شاعران بسیار موفقی معرفی شده و آثار ارزنده‌ای از این افراد به جشنواره ارسال شد که چندین جلد از این آثار به سوره مهر نیز ارسال شد و برخی از این آثار هم در مراکز استان‌ها توسط حوزه‌های هنری چاپ شده که آثاری ارزشمند و قابل دفاع هستند.

مدیرکل روابط روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری کشور اضافه کرد: در این دوره اساتید استان و چهره‌های برتر کشور در کنار میهمانان جشنواره حضور دارند.

وی استان آذربایجان‌غربی را یکی از استان‌های هنرخیز کشور خواند و اظهار داشت: برگزاری این چنین جشنواره‌هایی به صورت کشوری و با حضور هنرمندان تمام نقاط ایران در این استان می‌تواند گامی محکم در آشناکردن متقابل هنرمندان این استان با دیگر استان‌ها به ویژه پایتخت داشته و قابلیت‌های هنرمندان این استان را بیش از پیش به دیگران بشناساند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری کشور با قدردانی از حضور پرشور رسانه‌های استانی در این همایش افزود: فضاسازی رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین اقدامات در قبل و هنگام برگزاری این جشنواره است که می‌تواند در افزایش حضور مخاطبان عام و خاص در آن موثر باشد.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول