اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

10 کتاب با مضمون دفاع مقدس در خوزستان منتشر کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تاکنون 10 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های شهدا و رزمندگان در استان خوزستان منتشر کرده‌ایم.

10 کتاب با مضمون دفاع مقدس در خوزستان منتشر کرده‌ایم

عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان امروز در تعالی بخش‌های مختلف کشور بسیار مؤثر است.

وی افزود: این امر به تنهایی از عهده یک دستگاه اجرایی خاص برنمی‌آید بلکه همه مدیران و مسئولان بخش‌های اجرایی باید این ضروریت را در دستور روتین برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تصریح کرد: برگزاری همایش، فراخوان‌ها، ساخت فیلم و نوشتن کتاب از جمله اقداماتی است که توسط آنها می‌توان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل امروز و حتی آینده کوشید.

عقیلی با اشاره به رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در آبادان عنوان کرد: تاکنون 10 عنوان کتاب به انضمام دو کتب دیروز ویژه دفاع مقدس منتشر کرده‌ایم و در نظر داریم چهار اثر دیگر با موضوعیت مجموعه‌ای از خاطرات رزمندگان به مردم ایران خصوصاً خوزستان تقدیم کنیم.

وی گفت: ثبت، نگهداری و انتشار خاطرات رزمندگان اسلام و شهدای جنگ تحمیلی می‌تواند گامی بسیار مؤثر برای زنده نگه داشتن دلاوری‌های یادگاران جنگ تحمیلی باشد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: امیدواریم اقدامات در دستور کار، راهکاری مؤثر در راستای پیشبرد جامعه به سوی تعالی فرهنگ معنوی شهادت باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول