اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

جشنواره فیلم دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: جشنواره سراسری فیلم دفاع مقدس‌ در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: با برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس کشور در استان کرمان موافقت کرده‌ایم که سه میلیارد تومان هزینه دارد و قرار است یک سوم این میزان را تأمین کنیم.

وی افزود: با توجه به حضور 50 فیلم از کشورهای مختلف، برگزاری این جشنواره در استان کرمان تحول فرهنگی بزرگی است و موجب شناسایی بیشتر این استان می‌شود.

نجار تصریح کرد: همچنین میزبانی جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها از دیگر برنامه‌های کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای دستورالعمل‌ بند 9 قانون برنامه پنجم توسعه اگر برای ساخت مسجد و یا فضای فرهنگی و سالن ورزشی 50 درصد اعتبار توسط مردم تأمین شود، دولت 50 درصد دیگر را تقبل و برای اتمام کار مشارکت می‌کند.

نجار تصریح کرد: اگر دستگاهی بخواهد در این زمینه کار ایجادی انجام دهد، باید بعد از اتمام پروژه‌های نیمه کاره و طرح‌های دولت آن را آغاز کند.

استاندار کرمان عنوان کرد: بعضی طرح‌هایی که در مرکز استان اجرا می‌شود، مربوط به کل استان بوده و پیشنهاد ما این است که 80 درصد اعتبار اینگونه طرح‌ها از اعتبارات استان و 20 درصد از محل اعتبار شهرستان محل طرح‌ هزینه شود.

به گزارش فارس در این جلسه اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس کشور در استان کرمان مصوب شد.

همچنین مقرر شد به منظور تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی تخت‌های ایزوله در بیمارستان‌ها برای درمان موارد بیماری تب کریمه کنگو، برنامه‌ریزی و درخواست‌ها به طور مشخص طی جلسات آینده ارائه شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول