اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی کالا و امور صادرات سازمان استاندارد خواستار شد

اجرای کامل مفاد تفاهمنامه همکاری استاندار ایران و عراق

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی کالا و امور صادرات سازمان استاندارد بر اجرای کامل مفاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و کشور عراق تاکید کرد.

اجرای کامل مفاد تفاهمنامه همکاری استاندار ایران و عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، مدیرکل بازرسی کالا و امور صادرات و واردات این سازمان در دیدار با همتای عراقی خود اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل این تفاهمنامه موانع احتمالی تبادلات تجاری به ویژه در بخش صادرات بین دو کشور رفع شود.
نیره پیروزبخت افزود: در گذشته محدودیت‌های بسیاری برای صادرات و عرضه کالاهای ایرانی به بازار عراق وجود داشت که با توجه به تفاهمنامه امضا شده در آینده نزدیک مشکلات باقی‌مانده برطرف می‌شود.
بنابراین گزارش، در این دیدار هم‌چنین مقرر شد در زمینه بازرسی کالا، به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.
برگزاری دوره آموزشی مشترک برای کارشناسان استاندارد دو کشور در حوزه‌های موادغذایی و شوینده، گسترش فعالیت‌های استاندارد ایران در عراق و افزایش همکاری‌های دو جانبه از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار اعلام شده است.
سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در کرج مرکز استان البرز مستقر است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول