اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شماری از مسئولان

تفاهمنامه همکاری‏های فرهنگی در گرمسار مبادله شد

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه همکاری‏های فرهنگی با حضور شماری از مسئولان بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار مبادله شد.

تفاهمنامه همکاری‏های فرهنگی در گرمسار مبادله شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، این تفاهمنامه صبح امروز با حضور شماری از مدیران و کارشناسان دو دستگاه اجرایی در شهرستان گرمسار مبادله شد.
تفاهمنامه همکاری‏های مشترک که امروز مبادله شد، ناظر بر فعالیت‏های مختلفی در حوزه‏های فرهنگی، هنری و قرآنی است.
این تفاهمنامه به امضای مدیران اجرایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان گرمسار رسیده است.
در این تفاهمنامه که مقرر شده است تا تبادل امکانات در بخش سخت‏افزاری و نیروهای انسانی اعم از مربی و دانش‏آموزان به منظور هرگونه فعالیت فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان گرمسار انجام شود.
همچنین در بخش دیگری بر لزوم ارتقای سطح آموزش فراگیران با همکاری دو نهاد تاکید شده است.
در این تفاهمنامه همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار ملزم شد تا با حمایت دبیرخانه کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، در راستای تجهیز و استقرار کتابخانه و قفسه نرم‏افزار قرآنی در مدارس قرآنی اقدامات لازم را انجام دهد.
همچنین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار موظف شد تا به منظور سنجش و ارزیابی دانش‏آموزان در راستای دریافتن علاقه‏مندی آنان در حوزه‏های مختلف هنری و فرهنگی، این توانایی‏های فردی را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار معرفی کند.
در این تفاهمنامه ایجاد نمایشگاه‏های کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در مدارس، تولید برنامه‏های دینی و اجتماعی با رویکرد فرهنگی هنری و تاسیس موسسات قرآنی با مدیریت معلمان مرتبط مورد تاکید قرار گرفته است.
به گزارش فارس؛ در تفاهمنامه همکاری‏های فرهنگی که بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار مبادله شده، آمده است: این تفاهمنامه به مدت یک سال مهلت اجرایی داشته و با موافقت طرفین قابلیت تمدید دارد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول