اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال‌و‌بختیاری صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرک‌های صنعتی و فنی‌و‌حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و آموزشکده‌های فنی‌و حرفه‌ای در حاشیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان آموزشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای چهارمحال‌و‌بختیاری منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرک‌های صنعتی و فنی‌و‌حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌و‌بختیاری عصر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای کاربردی‌کردن آموخته‌های دانشجویان آموزشکده فنی پسران شهرکرد منعقد شد.

رضا گنجی افزود: محورهای همکاری بیشتر بر مسایل پژوهشی، همایش‌های علمی و تحقیقاتی مشترک، بازدیدهای علمی و استفاده از امکانات تحقیقاتی متقابل متمرکز است.

وی با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملی کردن هر‌چه بیشتر این شعار تلاش می‌کنیم تا با انعقاد این تفاهم‌نامه گام مهمی در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌و‌بختیاری در ادامه برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان آموزشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری منظم این نمایشگاه‌ها از سوی آموزشکده‌ها می‌تواند زمینه‌های تعامل دوجانبه صنعت و دانش کاربردی را تقویت و امکان بهره‌برداری از صنایع دانش‌محور را تسریع کند.

گنجی با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر، بیانات اخیر مقام معظم رهبری در اجتماع کارگران کارخانجات تولیدی داروپخش را بسیار راهگشا دانست و گفت: مقام معظم رهبری به تاسی از حکمت عملی حضرت علی(ع)، پیوستگی دانش و کار را یک ضرورت برشمردند و تاکید داشتند که پایداری دانش، وابسته به کار است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول