اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت

تفاهمنامه همکاری دانشگاه سیستان‌وبلوچستان با دانشگاه مذاهب اسلامی

خبرگزاری فارس: دانشگاه سیستان‌وبلوچستان و دانشگاه مذاهب اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

تفاهمنامه همکاری دانشگاه سیستان‌وبلوچستان با دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، دانشگاه سیستان‌وبلوچستان و دانشگاه مذاهب اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور زمینه‌سازی برای تحقق سیاست‌های علمی و آموزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تفاهمنامه همکاری امضاء کردند. 

این تفاهمنامه در حاشیه برگزاری جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار شد، منعقد گردید.

این تفاهمنامه مابین علیرضا رضوانی سرپرست دانشگاه سیستان‌وبلوچستان و حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار شیرازی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به امضاء رسید.

به موجب این تفاهمنامه با انجام مواردی از جمله؛ مبادله استاد و دانشجو و تأمین نیازهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی متناسب با شرایط استان و در چارچوب مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی با موضوع وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی در زمینه حرکت به سوی اتحاد ملی و انسجام اسلامی، مبادله تجارب علمی و آموزشی و پشتیبانی از یکدیگر در اجرای برنامه‌های پژوهشی، آموزشی، دانشجویی و فرهنگی در راستای مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برگزاری اردوهای مشترک دانشجویی و کارگاه فرهنگ تقریب مذاهب در مسیر تقویت بنیه اتحاد شیعه و سنی در شرق کشور موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول