اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان سفر هیئت تجاری کرکوک به کردستان

اتاق‌های بازرگانی سنندج و کرکوک تفاهمنامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی سنندج و کرکوک تفاهنامه همکاری امضا کردند.

اتاق‌های بازرگانی سنندج و کرکوک تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیسان اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن کرکوک و سنندج در نشست با استاندار کردستان با تاکید بر همکاری طرفین در توسعه و گسترش روابط برای توسعه تجارت فی مابین این تفاهمنامه را در 10 ماده به امضا رساندند.

بر اساس این تفاهمنامه؛ دو اتاق کرکوک و سنندج صادقانه و صمیمانه خود را متعهد می‌دانند در راستای تقویت و گسترش همکاری‌های اقتصادی و توسعه تجارت فی مابین همه توان و کوشش خود را به کار گیرند و با دوراندیشی و آینده‌نگری چشم‌انداز منافع دو اتاق و اعضای آن را پاس دارند.

طرفین موافقت کردند؛ به منظور ارائه خدمات به بازرگانان و تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های همدیگر را در راستای پیشبرد اهداف مشترک بر پایه قوانین و مقررات یاری و به مکاتبات فی مابین احترام و ارج بنهند و اعضای همدیگر را در کشور متبوع خود یاری دهند.

اتاق کرکوک موافقت کرد؛ زمینه برگزاری نمایشگاه سالانه توانمندی‌های ایران در شهر کرکوک با مسئولیت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان را فراهم کند.

همچنین؛ به منظور انتقال فردی یا گروهی تجار و فعالان اقتصادی ایرانی که با معرفی اتاق سنندج قصد ورود به کرکوک دارند را هماهنگی و روانسازی لازم به عمل آید و نماینده مشخصی برای این کار تعیین کنند.

اتاق کرکوک موافقت کرد؛ برای بهره‌گیری از توانمندی‌های خدمات فنی مهندسی ایران و فراهم شدن زمینه رقابت کارآفرینان ایرانی با دیگر کشورها مناقصات پروژه‌های عمرانی کرکوک را به اتاق سنندج اطلاع‌رسانی ‌کند و شرایط رقابت برابر کالاها و خدمات ایرانی با دیگر کشورها را نیز فراهم ‌کند.

تفاهمنامه همکاری اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن کرکوک و سنندج در 10 ماده و به زبان‌های فارسی و عربی در دو نسخه به امضای  صباح‌الدین محمدصالح الصالحی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج و محمدسعید نقشی‌زادیان ، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی سنندج  به امضا رسید و از این تاریخ به مدت 5 سال اعتبار دارد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول