اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توانمندسازی زندانیان

‌اداره ورزش‌‌ جهرم و زندان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: با هدف توانمندسازی زندانیان و اصلاح و بازپروری بزهکاران تفاهمنامه همکاری بین اداره زندان جهرم و اداره ورزش و جوانان این شهرستان امضا شد.

‌اداره ورزش‌‌ جهرم و زندان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، در راستای آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها مبنی بر تعامل و همکاری با سایر سازمان‌ها با هدف توانمندسازی زندانیان و اصلاح و بازپروری بزهکاران و گسترش فعالیت‌های ورزشی تفاهمنامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان جهرم و اداره زندان این شهرستان منعقد شده است.

جعفر رجبی، سرپرست زندان جهرم بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور گسترش فعالیت‌های ورزشی برای ارتقای سلامت روح و جسم مددجویان و استفاده حداکثری از امکانات و توان بالقوه موجود در زندان، اداره ورزش این شهرستان در تفاهمنامه منعقده، متعهد شده است که با مرکز اصلاحی و تربیتی جهرم همکاری کند.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان این شهرستان متعهد شده است تا ورزش صبحگاهی مددجویان را توسعه داده و رشته‌های ورزشی قابل اجرا در زندان و مربیان ورزشی مورد نیاز را نیز تأمین کند.

سرپرست زندان جهرم با اشاره به اینکه در اجرای مسابقات ورزشی بین مددجویان و تأمین جوایز ورزشی به منظور تشویق مددجویان اداره ورزش متعهد به همکاری و مساعدت شده است گفت: مقرر شده است، سالن فوتسال، استخر شنا، و سالن بدنسازی در طول سال و زمان برگزاری مسابقات با تخفیف ویژه در اختیار مجموعه زندان قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: نظارت و همکاری در راستای ساخت و ساز اماکن و پروژه‌های ورزشی زندان از دیگر تعهدات اداره ورزش و جوانان است.

سرپرست زندان جهرم با اشاره به اینکه این مرکز اصلاحی و تربیتی نیز متعهد شده است با اداره ورزش این شهرستان همکاری کند تصریح کرد: تأمین نیروی کار ارزان قیمت و متبحر در انجام کارهای خدماتی، کارگری، فضای سبز و تأسیساتی برای پروژه‌های عمرانی و نگهداری اماکن ورزشی اداره ورزش و استفاده از مددجویان در برنامه‌های اشتغال اداره ورزش از تعهدات این مرکز است.

رجبی ابراز داشت: در راستای تفاهم‌نامه همکاری، ساخت نمازخانه شهید مطهرنیا در ورزشگاه تختی این شهرستان با استفاده از نیروی کار ارزان زندان، انجام و به بهره‌برداری رسید.

در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان جهرم و اداره زندان این شهرستان، علی آقازاده رئیس اداره ورزش و جوانان، و مسئول ورزش‌های همگانی جهرم از زندان این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول