اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی خبر داد

امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین کمیته‌امداد و بسیج سازندگی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان کمیته ‌امداد و بسیج سازندگی خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین کمیته‌امداد و بسیج سازندگی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی، علی‌اصغر حاجی‌نقی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان کمیته ‌امداد و بسیج سازندگی، اظهار داشت: این همکاری‌های مشترک، فصل زرینی در ادای تکلیف مسئولان این دو نهاد مقدس خواهد بود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی افزود: این دو نهاد همواره با استفاده از تمام توان موجود، در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و عملی کردن خواسته امام خمینی(ره) که مبارزه با فقر و ایجاد بی‌نیازی در جامعه است، می‌کوشند.

سرهنگ علیرضا تواضع، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی هدف اصلی بسیج را خدمت‌رسانی به محرومان در راستای تحقق خواسته امام راحل(ره) عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون اقدامات مشترک بسیج سازندگی با مراکز بهداشت به منظور طرح ملی ریشه‌کن کردن فلج اطفال با آموزش و پرورش نیز به منظور به‌سازی فضای مدارس در مناطق محروم و روستاها صورت گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری سپاه امام رضا(ع) با کمیته امداد در راستای بهره‌وری بهینه از توانمندی‌های موجود در بسیج، افزود: عمران، کشاورزی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اعطای وام خوداشتغالی، اشتغال‌زایی و پژوهش در مباحث علمی مهم‌ترین این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول