اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست مشترک این دو دستگاه به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اظهار داشت: انعقاد و اجرای این تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه و ارتقای سطح همکاری بین این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی استان در بخش فرهنگ و آموزش صورت می‌گیرد.

مژگان ریاحی استفاده از توانمندی‎های جهاد دانشگاهی در راستای رسیدن به اهداف میراث فرهنگی در این استان را از مهم‎ترین اهداف این تفاهم‎نامه عنوان کرد و افزود: استفاده از تخصص‎های جهاد دانشگاهی در برگزاری همایش‎ها و جشنواره‎ها و افزایش همکاری در زمینه‎های مشترک از دیگر موضوعات و اهداف این تفاهم‎نامه است.

عبدالله تقی‌پور رئیس مرکز جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان یکی از محورهای مهم در رشد، توسعه و رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان نام برد و اظهار داشت: امیدوارم با انعقاد این تفاهم‎نامه مسئله گردشگری، حفظ میراث فرهنگی و توسعه صنایع دستی در این استان رویکرد تخصصی‎تری نسبت به قبل پیدا کند.

وی با بیان اینکه موفقیت در اجرای تفاهم‎نامه‌های بین دستگاهی نیازمند همکاری و ارتباط متقابل است، ادامه داد: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خود را متعهد می‎داند در حوزه فرهنگی، اطلاع رسانی و آموزشی توانمندی‎های خود را در اختیار حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری قرار بدهد.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری برای مدت سه سال بین این دو دستگاه منعقد شده که با توافق طرفین قابل تمدید است.

وی اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه این زمینه مهیا شده تا در راستای فرهنگ‎سازی که یک مقوله مهم در بحث میراث فرهنگی است، گام‏های مؤثر و مفیدی برداشته شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول