اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

واقعیت‌های جبهه به جوانان گفته شود/ مستند "خاکریز خاطرات" رونمایی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه برخی از اوقات خاطرات دفاع مقدس غیر واقعی به نظر می‌رسد، گفت: واقعیات جبهه باید به گونه‌ای باورپذیر به جوانان ارائه شود تا بتواند تاثیر خود را داشته باشد.

واقعیت‌های جبهه به جوانان گفته شود/ مستند "خاکریز خاطرات" رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم رونمایی از مستند خاکریز خاطرات که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز برگزار شد، تصریح کرد: قرار گرفتن و درست عمل کردن، در مسیر شهدا بودن، بسیار مهم است و این توفیقی است که به راحتی به هر فردی داده نمی‌شود و مستلزم رسیدن به واقعیت‌های جبهه و دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تبیین هرچه بیشتر دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام بدون ابزارهای دنیوی و با اتکال به خداوند متعال اظهار کرد: خاطرات جبهه‌های ما برای خودمان نیست، متعلق به همه آحاد ملت است و باید بیان شود، شاید نسل امروز می‌گویند این‌قدر موضوع را داغ نکنید ولی این مظلومیت‌های جبهه و دفاع مقدس است و این حرکات و دید‌گاه‌ها باید تلطیف شود.

آبنوش در ادامه افزود: امروز نیز در جنگ نرم هستیم، منتها جنگ نرمی که سختی‌های خاص خودش را دارد، امروز نیز جنگیدن سخت و دشوار است، چرا که رفاهیات دست انسان‌ها را گرفته است، ولی در جبهه‌ها معامله با خدا به اعمال انسان‌ها ارزش داده و جنگ و دفاع را میسر می‌کرد که این مهم ارزشمند است و افرادی به این مرحله دست می‌یابند که همه کارها را برای رضای خدا انجام دهند.

وی در ادامه پیرامون جنگ نرم دشمن و استکبار جهانی علیه آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌هایشان به آن تأکید داشتند، عنوان کرد: امروز در جنگ نرم همه مردم رزمنده هستند و روحیه افرادی که در این شرایط نیز رزمنده هستند قطعا جایگاهی کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس ندارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول