اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فصل تابستان صورت می‌گیرد

اجرای طرح هسته‌های فرهنگی جوان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طرح هسته‌های فرهنگی جوان همزمان با فصل تابستان در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح هسته‌های فرهنگی جوان در زنجان

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حوزه جوانان برنامه‌های متنوعی را به ویژه برای فصل تابستان پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هسته‌های فرهنگی جوان در فصل تابستان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح 39 هزار و 600 نفر روز دختر و 32 هزار و 400 نفر روز پسر را پوشش می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طرح بوستان معرفت نیز در فصل تابستان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این طرح بیش از 194 هزار دختر و 129 هزار حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه نگاه جوان نیز از جمله طرح‌هایی است که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان طراحی شده است، ادامه داد: این طرح فقط دختران جوان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

خسروی با بیان اینکه اجرای طرح باشگاه نگاه جوان از ابتدای سال جاری آغاز شده است، اضافه کرد: اجرای این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد و حدود یک هزار نفر روز، دختر در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی به برگزاری طرح جایزه بزرگ امیر گل‌ها در نیمه دوم سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در مهر ماه سال جاری با شرکت 30 هزار نفر روز از دختران و پسران استان زنجان آغاز می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: در مجموع حضور 18 هزار نفر روز دختر و 12 هزار نفر روز پسر در طرح جایزه بزرگ امیر گل‌ها در استان زنجان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی نیز در سال جاری توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: این طرح از ابتدای سال جاری آغاز شده است و در مجموع حضور 146 هزار نفر روز دختر و 54 هزار نفر روز پسر زیر پوشش این طرح قرار گرفته است.

خسروی با اشاره به برگزاری تشکل‌های دینی و مردمی در سال جاری اظهار داشت: این طرح در طول سال جاری و تا پایان سال با حضور و فعالیت جوانان استان زنجان اجرا می‌شود.

وی به برگزاری گفتمان‌های دینی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برگزاری گفتمان‌ها در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول