اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

هسته‌های فرهنگی جوان سبب رشد افکار جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب هسته‌های فرهنگی جوان سبب رشد و تنویر افکار جوانان می‌شود.‌

هسته‌های فرهنگی جوان سبب رشد افکار جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد فتاحی ظهر امروز در مراسم چهارمین جشنواره تجلیل از نشریات برتر هسته‌های فرهنگی جنوب استان در مهاباد با بیان اینکه جوان در دین و فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی در جامعه ما دارند و با تمام توان در شبیخون فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ما مبارزه می‌کنند.

وی افزود: سرمایه اصلی هر جامعه نیروی انسانی جامعه است و هسته‌های فرهنگی جوان بهترین مکان در راستای تربیت نیروی انسانی متدین و کارآمد به شمار می‌رود.

فتاحی گفت:‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب هسته‌های فرهنگی جوان برای نسل جوان موجب رشد و تنویر افکار جوانان می‌شود، استعدادیابی و پرورش استعدادهای جوانان از جمله امتیازات هسته‌های فرهنگی است که سبب موفقیت این طرح شده است.

این مسئول ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های خود را در سه محور گفتمان اندیشه‌های جوان، کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی و هسته‌های فرهنگی جوان برنامه‌ریزی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال در آذربایجان غربی 72 هسته فرهنگی جوان و 60 بوستان معرفت جوان، فعالیت‌های خود را شروع و موفقت‌های زیادی در این زمینه کسب کرده‌اند.‌

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: هسته‌های فرهنگی نقش زیادی در ارتقای رشد فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان داشته و به پربار کردن اوقات فراغت آنها کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده افزود: نشریات فرهنگی این هسته‌ها، زمینه‌های لازم برای گسترش فرهنگ دینی و قرآنی را فراهم می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در این جشنواره 36 نشریه هسته فرهنگی شهرستان‌های جنوب استان هفت نشریه به عنوان نشریات برتر انتخاب شدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: نشریه ریحان مهاباد به عنوان نشریه برتر این جشنواره و نشریه روانگه از هسته تربیت سردشت مقام سوم نشریات برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول