اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی ظرفیت‌های کرمان صورت گرفت

بازدید شورای جشنواره فیلم مقاومت از مراکز فرهنگی کرمان

خبرگزاری فارس: به منظور بررسی ظرفیت‌های کرمان اعضای شواری برگزار کننده دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت از امکانات کرمان برای میزبانی این جشنواره بازدید کردند.

بازدید شورای جشنواره فیلم مقاومت از مراکز فرهنگی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، به منظور بررسی ظرفیت‌های کرمان اعضای شورای برگزار کننده دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت «انقلاب و دفاع مقدس» از امکانات کرمان برای میزبانی این جشنواره بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آن‌ها را همراهی می‌کردند، اعضای این شورا از سینماهای آسیا، مهتاب، شهر تماشا، سالن برق، تالار خانه شهر و دو هتل کرمان بازدید کردند.

همچنین این افراد در موزه دفاع مقدس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند، همچنین در جلسه مشترکی با استاندار کرمان در مورد امکانات استان و شرایط برگزاری جشنواره بحث و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، محمد صنعتی قائم‌مقام، پژمان لشکری‌پور، مدیر امور فوق‌برنامه و کامران ملکی، مدیر امور برنامه‌ریزی به همراه محمد خزاعی دبیر جشنواره به عنوان اعضای شورای برگزار کننده دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت «انقلاب و دفاع مقدس» از امکانات کرمان بازدید کردند.

پیش از این احمد خزاعی دبیر این جشنواره در نشست خبری شعار جشنواره دوازدهم را "مقاومت، بصیرت و شکوفایی اعلام کرد و گفت: قصد داریم ضمن تمرکززدایی از تهران از ظرفیت‌های خوب و بالای استان‌ها و قابلیت‌های بومی و مردمی بهره ببریم.

دوازدهمین دوره جشنواره مقاومت در قالب مسابقه ایران، بین‌الملل، جلوه‌گاه نور، چشم‌انداز مقاومت و قلم طلایی برگزار می‌شود و در بخش جنبی، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز برپا خواهد شد.

در بخش شیدایی حقیقت «مسابقه ایران» آثاری که از سال 89 تولید شده‌اند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و جوایز این بخش عبارتند از بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین اثر و بهترین جلوه‌های ویژه و انجمن انقلاب و دفاع مقدس و امسال نیز مبلغ 300 میلیون تومان به فیلم برگزیده برای تولید اثر بعدی اهدا می‌کند.

در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی سه جایزه به برگزیدگان تعلق می‌گیرد، همچنین زمان این فیلم‌ها باید 30 دقیقه باشد؛ در بخش مستند نیز سه جایزه به تولیدات سال 89 به بعد داده می‌شود.

موضوعاتی مثل بحرین، بحث حقوق بشر و جنبش وال‌استریت می‌تواند از محورهای اصلی فیلم‌های سینمایی تولیدات داخلی و خارجی باشد؛ در این بخش نیز جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی به برگزیدگان تعلق می‌گیرد..

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول