اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

آغاز هفته فرهنگی خراسان جنوبی در یونسکو

خبرگزاری فارس:‌ استاندار خراسان جنوبی گفت: هفتم تا 12 تیرماه جاری به عنوان هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با محوریت استان خراسان جنوبی نامگذاری شده است.

آغاز هفته فرهنگی خراسان جنوبی در یونسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید اظهار کرد: در سی و ششمین اجلاس جهانی یونسکو مقرر شد چهار شخصیت و اثر برگزیده از ایران مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در این هفته پانصدمین سالگرد عبدالعلی بیرجندی به عنوان یکی از شخصیت‌های استانی و کشوری گرامی داشته می‌شود، گفت: برگزاری شب فرهنگی خراسان جنوبی، دیدار با هم‌استانی‌های مقیم فرانسه و رایزنی‌های مختلف اقتصادی به منظور توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی بخشی از فعالیت‌هایی است که در این هفته در فرانسه انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی هفته فرهنگی جهموری اسلامی ایران با محوریت خراسان جنوبی را اقدامی بسیار مناسب برای معرفی این استان در سطح بین‌المللی دانست و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه، انجام برنامه‌های ورزش باستانی و اقدامات فرهنگی از دیگر برنامه‌های جانبی این هفته است.

رشید با بیان اینکه سیاست ما در استان برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌هایی است که دارای خروجی‌های مناسب و نتایج مشخص و کاربردی باشد، گفت: امید است، بتوانیم از ظرفیت ایجاد شده در این هفته نیز به خوبی استفاده کرده و به اهداف از قبل پیش‌بینی شده در این زمینه دست پیدا کنیم.

*اعتبارات تملک دارایی رشد مناسبی دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: هنوز این اعتبارات به صورت رسمی از سوی معاون‌اول رئیس‌جمهور به استان‌ها ابلاغ نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود در قانون بودجه، اعتبارات تملک‌ دارایی خراسان جنوبی در سال جاری نسبت به سال قبل رشد مناسبی داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اولویت هزینه‌کرد اعتبارات در بخش عمرانی با پروژه‌های نیمه‌تمام است، ادامه داد: این به معنای عدم اجرای پروژه‌های جدید مورد نیاز استان نیست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول