اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون رئیس جمهور:

فارس نخستین استان در داشته‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مشاور معاون رئیس جمهور گفت: فارس از نظر داشته‌های فرهنگی نخستین استان کشور است.

فارس نخستین استان در داشته‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسعود شریفی پیش از ظهر امروز در نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: شیراز یکی از زیباترین شهرهای دنیا از نظر داشته‌هاست و در حوزه فرهنگی نیز مهم‌ترین استان کشور است.

مشاور معاون رئیس جمهور و مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: با تحقق معجزه مدیریتی در شیراز می‌توان این شهر را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کرد.

وی به جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در معرفی ظرفیت‌های بی‌بدیل ایران اسلامی به دنیا اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه تمام‌نما، ویترین و قامت کامل یک مجموعه نقش موثری در معرفی و شناسایی ظرفیت‌ها دارند.

شریفی با تاکید بر داشتن بینش زیبایی‌شناسی در مدیران روابط عمومی تصریح کرد: اگر مدیری بینش زیبایی‌شناسی و آشنایی با دنیای هنر نداشته باشد موفق نیست.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا اگر مدیری توانست در عرصه روابط عمومی انگیزه‌بخشی، تاثیرگذاری فکری و مدیریتی را در مجموعه خود داشته باشد، مدیر موفقی است.

وی بزرگ‌ترین مشکل روابط عمومی‌ها را نداشتن برنامه دانست و ادامه داد: اگر در روابط عمومی برنامه‌ریزی مدون نداشته باشیم دچار روزمرگی می‌شویم که این روزمرگی آفت است.

شریفی اضافه کرد: در هر جا برنامه‌ریزی نباشد امور منتهی به شکست می‌شود، بنابراین داشتن برنامه در هرجا ضروری است.

مشاور معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی پویایی به همراه دارد و پویایی تحرک را در مجموعه ایجاد می‌کند.

وی در ادامه بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و فستیوال‌های مختلف هنری در استان‌ها تاکید کرد و گفت: با برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌توانیم شعار حضور 7 میلیون و 500 گردشگر را در کشور محقق کنیم.

شریفی در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها خواست با انگیزه در راستای نگاه تاثیرگذار برنامه‌ریزی در رسانه ملی گام بردارند.

به گزارش فارس، در ادامه نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است فاز دوم موزه استحمام شیراز نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول