اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

بیشترین اقدام سواحل فرهنگی و معنوی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: در بحث برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زمینه استفاده مردم از دریا، بیشترین اقدامات باید فرهنگی و معنوی باشد.

بیشترین اقدام سواحل فرهنگی و معنوی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مصطفی حق‌پرست بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران تشکیل شد با بیان اینکه حفظ شئونات شرعی در طرح‌های دریا باید رعایت شود، اظهار داشت: دریا در فصل تابستان خواهان زیادی دارد که باید برای پیشگیری از منکرات فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای انجام شود.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران به فعالیت دستگاه‌های اجرایی در مباحث فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ترویج فعالیت پیشگیرانه از منکرات وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

این مسئول با بیان اینکه در بحث پیشگیری از منکرات فعالیت‌های ما اثربخش نبود، خاطرنشان کرد: کارکرد واقعی دستگاه‌های اجرایی در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید به نتیجه برسد.

حق‌پرست با تاکید بر اینکه تعطیلی طرح دریا، رهایی یافتن از منکرات است، ابراز داشت: آیا با تعطیلی طرح دریا استفاده کننده‌های این مکان تفریحی دریا را تعطیل می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر کارکردهایی است که بازده فرهنگی داشته باشد.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران یادآور شد: در بحث دریا بیشترین اقدامات باید فرهنگی و معنوی باشد.

این مسئول بر ایجاد امنیت عمومی در طرح دریا تاکید کرد و متذکر شد: بسیاری از متدینان از وضعیت دریا ناراضی و از این موهبت الهی استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول